zoldermot Geplaatst: 21 mei 2012 Rapport Geplaatst: 21 mei 2012 Waarom krijg ik steeds de melding " you must be connected to games for windows live to access multiplayer" Ik heb uiteraard de legale versie en heb games for windows live gedownload en me aangemeld Groetjesss Reageren
Isic Geplaatst: 21 mei 2012 Rapport Geplaatst: 21 mei 2012 Heb je de nieuwste versie? Of blokkeert je firewall Games for Windows Live? Reageren
zoldermot Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2012 Ik heb nieuwste versie en firewall blokkeert niks. Maat moet je die GTA niet ergens activeren op een site (buiten de activatiie bij de installatie ? Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 rocktar games social club? Reageren
zoldermot Geplaatst: 22 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 rocktar games social club? Daar ben ik ingelogd ja.. Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 Druk eens op de Home toets als je in-game bent. Als het goed is moet bovenaan gewoon een menuutje openen waar je desgewenst nog kan inloggen. Reageren
zoldermot Geplaatst: 22 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 Druk eens op de Home toets als je in-game bent. Als het goed is moet bovenaan gewoon een menuutje openen waar je desgewenst nog kan inloggen. helaas pindakaas >>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd.<<< is ondertussen gelukt, heb gta her installeert maar jammer dat er zo weinig mensen op spelen Reageren
Xtremegaminggtx650 Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Probeer eens met tunngle, daar spelen bijna altijd wel genoeg mensen. >>> Door Big Boss: Dit topic is al meer dan een jaar oud. Ik denk dat zoldermot ondertussen al wel een oplossing gevonden heeft. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.