Jump to content

gta 4 op laag resolutie

kamperman1989

Recommended Posts

hallo mensen

ik heb net een nieuwe game computer gekocht met een videokaart van 3 gb maar ik krijg een melding dat ik te weinig geheugen heb terwuil ik 3 gb heb een geforce gtx550 met een amd fx 6100 six core processor 3.30 GHz

en 12 gb ram

weten julie een oplossing alvast bedankt

Delen op andere websites

Je bedoelt dat er bij de grafische instellingen staat dat er weinig resource memory is? Dan heb je waarschijnlijk nog niet je drivers geupdatet. Deze kan je hier downloaden.

Bedankt voor je reatie maar ik kan mafia 2 wel op volvermogen laten werken en hij heeft net nieuwe software voor de videokaart geinstaleerd

Delen op andere websites

Zou je dan misschien eens een screenshot van je grafische instellingen willen geven?

Ook kan je eens een Benchmark uitvoeren (onderaan bij de grafische instellingen kan je op 'Benchmark' klikken) en kijken of daar wel de videokaart herkent wordt. ;)

Delen op andere websites

hallo ik heb hier een foto van mijn computerscherm

hier is de fotopost-101662-133778999082.jpg

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken als je achteraf nog wat wilt toevoegen, in plaats van 2 berichten na elkaar te plaatsen. ;)<<<

Delen op andere websites

Dat vind ik wel een vreemde waarschuwing, aangezien de computer wél weet dat je meer dan genoeg videogeheugen hebt. Kan je de instellingen wel verhogen, zonder dat je hierdoor haperingen krijgt? Zoja, dan is er geen probleem en kan je die waarschuwing gewoon negeren.

Als je ze niet kan verhogen, doordat het instellingen-menu het niet toelaat, dan kan je ze verhogen door gebruik te maken van de commandline, hoe je dit doet vind je hier.

Een screenshot maken hoef je trouwens niet te doen met een echt fototoestel, er bestaat een simpele knop op je computer die een foto van je scherm voor je maakt! Dit is de Print Screen-knop (Prt Sc) en vind je hier:

toetsenbord-print%20screen_640x361.jpg

Daarna hoef je enkel nog maar een programma als Paint te openen, en daar de screen te plakken (bijvoorbeeld door op Ctrl + V te drukken) en de afbeelding op te slaan. ;)

Delen op andere websites

Heb je windows 64 bit ^^

De 32 bit versie ondersteund niet meer dan 3.9(±) GB ^^

Daarna hoef je enkel nog maar een programma als Paint te openen, en daar de screen te plakken (bijvoorbeeld door op Ctrl + V te drukken) en de afbeelding op te slaan. ;)

Of probeer evolve, het werkt het zelfde als fraps/xfire alleen het is gratis en awesome ^^

Bewerkt: door blackops
Delen op andere websites

• 3 weken later...

halo mensen

bedankt voor de reaties maar kan je me aanbevelen om bij de commandline neer de zetten

want ik ben er niet echt handig in

alvast bedankt :)

Open kladblok, zet het volgende neer:

-norestrictions

-nomemrestrict

Sla het bestand op als: commandline.txt en plaats deze in main folder van Gta.

Als het goed is kan je nu al je geheugen gebruiken.

Bewerkt: door EnergyCorse
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...