Gilian_Abels Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 Beste gta players, Ik ben maar aant zoeken, zoeken zoeken, Maar ik ben nog lang niet ten einde. Totdat ik besloot om eens hier hulp te gaan vragen! Is er mischien iemand die met mij een volledige RealLife sa-mp server wilt maken? Ik wil een die voldoet aan: * Mensen kunnen taxi,bus enz. Roepen * Mensen kunnen werken voor taxi,bus enz. * Mensen als politie agent * mensen met wanted sterren kunnen echt de cel in. * Mensen kunnen werken als, postbezorger en drugsdealer. ... Die dit weet en ook redelijk profi is is deze wereld. En natuurlijk ook intresse hebben om mij te willen helpen. Zouden jullie mij kunnen helpen? Het verdient zeker een admin account! Ik zou het van die gene, 100% waarderen. En volledig done. zijn.. b.v.d Gilian Abels ____________________________________ CONTACI: >>> Door Jacky-2007: Mailadressen verwijderd ten behoeve van het beschermen van je persoonsgegevens. Leden die willen reageren kunnen dat in dit topic of via PM doen. <<< ____________________________________ Reageren
Crusher!! Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 (bewerkt) Je moet beseffen dat een Reallife script een gigantische klus is, en dat de groote hier van zwaar onderschat word. Ik denk niet dat je iemand zult vinden die met een totaal onbekend iemand in een mega project wilt stappen. Vooral omdat je nog een nieuweling bent en je nog niet echt connecties hebt opgebouwd op het forum. Ook is dit deel van het forum niet heel erg populair meer. en zijn hier maar weinig mensen actief. Ik raad je aan om op het SAMP FORUM te zoeken. Bewerkt: 22 mei 2012 door Crusher!! Reageren
MATHIJS Geplaatst: 28 mei 2012 Rapport Geplaatst: 28 mei 2012 Zoek gewoon op google RPG gamemodes dan vind je kant en klare. en je kan ze soms ook nog aanpassen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.