sanplandas Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ik kom er echt niet uit ik kan het tot de 30 seconden uithouden en dan ga ik eraan -.- iemand tips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Gewoon blijven proberen en de knop om te schieten niet loslaten. Ik heb het in twee keer gehaald opzich best wel makkelijk hoor alleen je moet het even doorhebben. Veel succes Ps: schiet net wat voor het vliegtuig dan raak je hem altijd wel B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ik weet niet of je codes gebruikt anders kun je deze doen Blaas alle auto's op die dicht bij zijn R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ik weet niet of je codes gebruikt anders kun je deze doenBlaas alle auto's op die dicht bij zijn R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 Dat gaat niet echt werken op de de X-Box versie. Blaas alle auto's op die dicht bij zijn Black, White, Right Trigger, Left Trigger, White, Black, X, Y, B, Y, White, Left Trigger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ik weet niet of je codes gebruikt anders kun je deze doenBlaas alle auto's op die dicht bij zijn R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 Dat gaat niet echt werken op de de X-Box versie. Blaas alle auto's op die dicht bij zijn Black, White, Right Trigger, Left Trigger, White, Black, X, Y, B, Y, White, Left Trigger Over het hoofd gezien sorry :kickass: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik heb hem in 1x gehaald zonder codes en zonder dat ze ook maar 1 bom hebben gegooit. hier is bewijs. De tijd is al weg omdat ik op print screen drukte toen de tijd op was. http://img78.imageshack.us/img78/3045/trots2ee.png Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Dit vond ik een van de makkelijkste missies Je moet gwoon op die vliegtuigjes schieten.. En als er zon hele groep komt moet je van afstand ze al neerknallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.