Bartje_14 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Ik heb nu 98.18% duss bijna alles groen maar ik krijg 1 gebied niet gevonden :huh: ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanplandas Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ga gewoon een beetje rond rijden en moet je ff kijken of er een paar verkeerde kleurtjes rond lope en dan knalle? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Ik denk wel dat ik weet welke het is. Je moet heel goed kijken maar hier is een heel dun stukje waarschijnlijk nog paars. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 waarschijnlijk dat stukje bij Bayside Marina over het hoofd gezien daar zitten nog wat Vagos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartje_14 Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ik denk wel dat ik weet welke het is. Je moet heel goed kijken maar hier is een heel dun stukje waarschijnlijk nog paars. Die heb ik al gedaan... ik heb echt alles in los santos gedaan en in san fierro zit een paarse heb ik ook gedaan en een gele bij de boatschool heb ik gedaan maar ik kan er echt geen vinden ik ga wel verder zoeken.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.