goudewup Geplaatst: 27 mei 2012 Rapport Geplaatst: 27 mei 2012 Hallo wereld! Daar ben ik weer eens op Gtaforum! Ik ben opzoek naar een hard-rp server, het liefst niet in Los Santos (overused!) Weet een van jullie toevallig nog een server voor mij? >>> Door Big Boss: Je mag suggesties doen, maar het posten van IP adressen is zoals steeds verboden (reclame).<<< Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 27 mei 2012 Rapport Geplaatst: 27 mei 2012 Hmm, je kan Red County Roleplay (RCRP) is gaan proberen, het speelt zich af in de dorpjes van san andreas en dan niet zoals de meeste roleplay servers met gangs in de steden, maar gewoon met bedrijven etc. je kan eventueel nog bij groepen aansluiten, bijvoorbeeld een Trucking bedrijf die levert aan allerlei stores, maar je kan ook bij een soort gang aansluiten die winkels overvalt enzo, maar je kan ook gewoon rustig door het platteland pakjes bezorgen, een erg leuke server Reageren
goudewup Geplaatst: 29 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2012 Ik ben het gaan proberen, en het is inderdaad een super leuke server! Danku Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.