Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

een tijdje terug heb ik San Andreas op mijn laptop gehad, legaal en alles, en ik ben toen na een tijdje ook steeds meer gebruik gaan maken van mods. Ik had bijvoorbeeld een mod van een gebruiker van dit forum die het onder andere mogelijk maakte om alles te spawnen wat je maar wilde, en te rijden op een tank die leeg kan gaan en dan weer bijgetankt moet worden. Nadeel van deze mod was dat het spel crashte zodra je een auto probeerde te tunen.

Nu ben ik iemand die graag een beetje uitprobeert met zijn laptoppie, en na de laatste herprogrammering ben ik natuurlijk alles kwijtgeraakt en moest ik mijn Windows weer helemaal opnieuw inrichten (leuk is dat, als je computer gewoon compleet leeg is). Intussen gebruik ik Windows en Ubuntu 10.10, en aan beide kan ik wel mijn lol beleven.

Ik heb zojuist GTA San Andreas weer opnieuw legaal geïnstalleerd, en ben eigenlijk benieuwd of jullie me terug kunnen helpen naar de bekende mods. Ik heb een klein verlanglijstje naar de dingen die ik momenteel zoek.

• · Een link naar het programma dat je nodig hebt om uberhaupt mods te downloaden (staat me iets van bij dat dit nodig was)
    · Een link naar de mod voor de benzinetank-mod
    · Het liefst eentje waarbij ik ook alsnog kan tunen
    · Een paar aan te raden auto-mods
    · Een 100% savegame (omdat ik geen zin heb om het weer helemaal opnieuw uit te spelen)
    · Het liefst een savegame waarin zo min mogelijk huizen zijn gekocht en waarin zo min mogelijk geld zit, zodat ik toch nog een beetje zelf moet zoeken.
    · Een link naar een mod die interior view mogelijk maakt

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen verderhelpen.

Bij voorbaat dank!

Mvg,

Kevertje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...