Rivel Geplaatst: 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2012 (bewerkt) Hallo iedereen Ik heb net de storyline van het basisspel van GTA IV uitgespeeld en twijfel om TBOGT/TLAD te kopen. Nu vraag ik me af, de extra wapens en alle andere opties die je erbij krijgt, kun je deze dan ook gebruiken als je gewoon met NB bijft spelen of zijn deze alleen te gebruike in respectievelijk TBOGT/TLAD? Alvast bedankt Rivel Bewerkt: 27 mei 2012 door Rivel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2012 Nee als je de episodes hebt zijn de extra wapens en voertuigen niet beschikbaar in GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2012 Alle extra's die je krijgt zijn alleen te gebruiken in de uitbreiding waarin die nieuwe feature zit. Dus een parachute kan je alleen in The Ballad of Gay Tony gebruiken en niet in GTA IV met Niko Bellic. Dus om je vraag kort te beantwoorden: Dit kan helaas niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2012 Twijfel om TBOGT/TLAD te kopen. Niet twijfelen, gewoon doen. Eerst TLAD uitspelen, en dan TBOGT. Het is ook niet alleen extra wapens en auto's he? Ook nieuwe verhaallijn, personages en safehouses. Ik zal het gewoon kopen als ik jou was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spartecus Geplaatst: 10 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2012 Hallo iedereen Ik heb net de storyline van het basisspel van GTA IV uitgespeeld en twijfel om TBOGT/TLAD te kopen. Nu vraag ik me af, de extra wapens en alle andere opties die je erbij krijgt, kun je deze dan ook gebruiken als je gewoon met NB bijft spelen of zijn deze alleen te gebruike in respectievelijk TBOGT/TLAD? Alvast bedankt Rivel ZEKER Episodes form liberty city kopen. Echt die parachute in TBOGT is zoooooo handig. En de velen nieuw dingen je kunt doen zeker kopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.