Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

20

• GTAKevin023

4

• Sammie_GTA

3

• Dippie

3

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk ergens op 24 Maart 2013 naar mijn gevoel :D

Bewerkt: door MisterDM
Geplaatst:

raad de release datum van GTA V.

Zet er even bij welke releasedatum je bedoelt: Amerika of Europa, console of PC (aangezien dat allemaal nog wel eens wil verschillen, terwijl het natuurlijk wel allemaal officiële releasedata zijn)

Geplaatst:

Ik denk dat hij gewoon de eerste release date bedoelt dat iemand hem echt officieel kan kopen :puh:.

Geplaatst: (bewerkt)

raad de release datum van GTA V.

Zet er even bij welke releasedatum je bedoelt: Amerika of Europa, console of PC (aangezien dat allemaal nog wel eens wil verschillen, terwijl het natuurlijk wel allemaal officiële releasedata zijn)

Zoals Vice al aangaf de eerste , dat lijkt me het meest logisch want dat is in principe GTA V écht uit. :)

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

21 maart 2013

Valt er verder nog iets te winnen voor diegene die het goed heeft/hebben? icon_mrgreen.gif

Geplaatst:

Alle 2 toegevoegd :bier:

21 maart 2013

Valt er verder nog iets te winnen voor diegene die het goed heeft/hebben? icon_mrgreen.gif

Uhm , een button? :$

Geplaatst:

Ik verwacht in 2013, vanwege het gegeven dat ze voor volgend jaar een grote winst verwachten, dus dan komt er een nieuw topspel op de markt. Dat kan uiteraard alleen GTA V zijn.

Ik verwacht ergens in maart of april, dus gokje: 15 april 2013 (en ik hoop eerder!)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...