Davedavy Geplaatst: 18 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2012 Ik zal het updaten zodra ik terug ben van vakantie!
dionkoffie Geplaatst: 15 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2012 (bewerkt) 21 december 2012 nee ik heb het niet van de film 2012 Bewerkt: 15 augustus 2012 door dionkoffie
Woody268 Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 21 december 2012 nee ik heb het niet van de film 2012 Dit jaar is onmogelijk, er is nog maar 1 trailer uit en heel weinig info.
Biocount Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Ik dacht eerst dit jaar nog, maar ik denk dat het spel voor de xbox en ps3 op 11 april 2013 uit komt. Dus voeg mij maar toe op: 11 april 2013
michael50000 Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 (bewerkt) BRON: http://www.9lives.be/games/grand-theft-auto-v/nieuws/zavvi-bevestigt-releasedatum-gta-v Gisteren plaatste de online shop Zavvi een releasedatum voor Grand Theft Auto V. Eurogamer heeft de winkel gecontacteerd om te vragen of de datum officieel is en heeft daar ook antwoord op gekregen. Volgens Zavvi zou de nieuwste GTA op 23 november uitkomen. "Ik kan bevestigen dat dit de datum is die ze ons gegeven hebben. Als de releasedatum verandert, dan zul je dat meteen op de site kunnen zien." Rockstar heeft de datum nog niet officieel bevestigd, maar ze wezen wel al naar een release in oktober. Oktober en november zijn één maand van elkaar verwijderd, maar het is goed mogelijk dat de game voor kort uitgesteld was. Als de plannen echt zijn om GTA V in november te lanceren, dan zullen we dat ongetwijfeld binnenkort van Rockstar zelf vernemen. Eigen noot: Ze gaan deze week nog screens vrijgeven, als ze dit morgen doen is het nog exact 3 maanden ... misschien geven ze morgen een screen waarop de releasedatum staat. Wie weet ... Bewerkt: 22 augustus 2012 door michael50000
thebig Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Misschien had je dit beter niet als discussietopic kunnen gebruiken, maar om te reageren op je bericht: ik denk niet dat R* bij één winkel heeft bevestigd wanneer GTA V uitkomt, of zelfs maar aan iemand heeft gezegd. Dus is deze informatie, net als alle andere berichten waarin de releasedatum wordt vrijgegeven, niet betrouwbaar. Ook lijkt het me wat raar dat ze een releasedatum op een screenshot zouden zetten, al zou het wel grappig zijn als je bv. een mooie auto ziet met op de achtergrond een reclamebord voor GTA V, voorzien van datum. Trouwens, Woody: hoe kan jij zeggen of het onmogelijk is dat het dit jaar nog uitkomt? De informatiestroom lijkt net op gang te zijn gekomen en niemand weet hoe ver men met de game staat. Aan de meest recente screenshots mankeert niets, dus is alles nog mogelijk. R* heeft ook nooit bevestigd dat er daadwerkelijk een 2e trailer uitkomt.
michael50000 Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Misschien had je dit beter niet als discussietopic kunnen gebruiken, maar om te reageren op je bericht: ik denk niet dat R* bij één winkel heeft bevestigd wanneer GTA V uitkomt, of zelfs maar aan iemand heeft gezegd. Dus is deze informatie, net als alle andere berichten waarin de releasedatum wordt vrijgegeven, niet betrouwbaar. Ook lijkt het me wat raar dat ze een releasedatum op een screenshot zouden zetten, al zou het wel grappig zijn als je bv. een mooie auto ziet met op de achtergrond een reclamebord voor GTA V, voorzien van datum. Trouwens, Woody: hoe kan jij zeggen of het onmogelijk is dat het dit jaar nog uitkomt? De informatiestroom lijkt net op gang te zijn gekomen en niemand weet hoe ver men met de game staat. Aan de meest recente screenshots mankeert niets, dus is alles nog mogelijk. R* heeft ook nooit bevestigd dat er daadwerkelijk een 2e trailer uitkomt. heb het ter discussie ook in het grote GTA V topic gezet.
Dippie Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 Mag ik een tweede datum invullen? Dan wil ik graag de datum die ik al had staan laten staan en 27 november 2012 erbij zetten
Recommended Posts