Justinn Geplaatst: 28 mei 2012 Rapport Geplaatst: 28 mei 2012 (bewerkt) Ik kom er niet uit Missie: Supply lines, New Model army en Amphibious Assault Cheaten: ja Versie: Geen idee Overig: Suc6 GTASAsf1.b Bewerkt: 28 mei 2012 door Justinn
thebig Geplaatst: 28 mei 2012 Rapport Geplaatst: 28 mei 2012 (bewerkt) Die neem ik wel even voor mijn rekening, daarna ga ik weer eens verder met leren. Et voila. Hier heb je het terug. Voor als je het zou willen weten: je hebt versie 1. Je hebt de asset voor Zero's shop gehaald en alle beloningen die de missies opleveren (zie WikiGTA). Toen ik in het water lag te weken om mijn lung capacity op peil te krijgen en ik eruit stapte, werd ik aangereden door een Beagle, even een leuk detail. En ik ga even wat tips geven voor als je de missies op eigen houtje wil halen in de toekomst. Supply Lines Gewoon veel oefenen met vliegen, dan kan je het heel makkelijk halen met nog een halve tank op overschot. Daarmee kan je je dan nog even amuseren New Model Army Er zit ook niet veel anders op dan leren vliegen met een helikopter, wat redelijk makkelijk is. Daarnaast nog een tip die de missie heel wat makkelijk zal maken: vanaf de start neem je een bom en vlieg je naar de plaats waar de goblin van je tegenstander (Berkley toch?) zijn eerste ton gaat droppen. Je ziet aan de grote schaduw op de grond waar je bom zal vallen. Wanneer de goblin onder je door vliegt, laat je hem vallen. Er zullen geen extra tonnen meer komen en het zal de missie er een heel stuk makkelijk op maken. Ik heb hem net gehaald in 4 minuten, dus 3 minuten op overschot. Amphibious Assault Neem een zwaar wapen mee en vermoord alle mensen op een boot vanop afstand, zonder de boot zelf te beschadigen. Daarna kan je de andere boten tot zinken brengen. Vervolgens ga je op de grote boot, vermoord je iedereen die je ziet (ze dragen enkel messen, dus dat moet lukken), plant je de bom en neem je de boot terug naar het land. Pas wel op als je de andere boten niet tot zinken brengt, ze zullen op je schieten en jou tot zinken brengen. Bewerkt: 28 mei 2012 door thebig
thebig Geplaatst: 28 mei 2012 Rapport Geplaatst: 28 mei 2012 (bewerkt) Ik kon hem niet in de post editten blijkbaar, dus hier heb je hem. O ja, ik heb geen cheats gebruikt. Ik wou mijn long inhoud cheaten, maar daar bestaat jammer genoeg geen cheat voor. Het merendeel van de tijd heb ik dus in het water gezeten. Bewerkt: 28 mei 2012 door thebig
Justinn Geplaatst: 28 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2012 Ik kon hem niet in de post editten blijkbaar, dus hier heb je hem. O ja, ik heb geen cheats gebruikt. Ik wou mijn long inhoud cheaten, maar daar bestaat jammer genoeg geen cheat voor. Het merendeel van de tijd heb ik dus in het water gezeten. Daar is wel een cheat voor Maarja hartelijk bedankt en thanks voor de tips
Recommended Posts