NickyHendriks Geplaatst: 28 mei 2012 Rapport Geplaatst: 28 mei 2012 (bewerkt) Goedenavond allen, Na een lange tijd toch maar besloten om in mijn vrije tijd buiten stage weer eens te gaan Photoshoppen en mijn interesse in de grafische wereld weer terug te brengen. Ik kwam op het idee toen ik een hele oude (mijn eerste om precies te zijn) smudge-sig tegenkwam die ik zelf ook nu nog steeds wel iets van de ruimte weg vind hebben. De kleuren inspireerden mij om iets ermee te doen. En toen kwam ik ook nog eens de render tegen die bruikbaar was maar ook de perfecte kleuren had voor mijn idee!! Dan maar even laten zien; v2: Om heel eerlijk te zijn ben ik er nog niet heel erg tevreden mee, het is wat leeg en ik weet niet hoe ik het op zou moeten vullen. Ik vind hem mooi maar het is niet genoeg... Als iemand ideeën heeft om de signature beter te maken ben ik erg blij!! Bewerkt: 28 mei 2012 door Zamg0d1 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 mei 2012 Rapport Geplaatst: 29 mei 2012 Leuk dat je weer begint met designen, Zamg0d1. Op zich voor een eerste signature na lange tijd ziet het er niet slecht uit, maar er zijn zeker dingen die verbeterd zouden kunnen worden. Allereerst gaat mijn aandacht naar de persoon in het midden. Dat is prima, maar mijn aandacht is er zo op gevestigd dat ik vrij weinig betrekking van de achtergrond erbij ziet. Doordat je aan de rand van de persoon hebt gesmushed scheidt je de render af van de achtergrond. Mijn tweede punt is dat ik vind dat de verschillende effecten op de achtergrond niet echt een mooi, samenhangend geheel vormen. Ik vind dat effecten aan de rechterkant best mooi, maar dan zou je ook zulke effecten moeten maken aan de linkerkant op het dus meer samenhangend te maken. Tenslotte erger ik me een beetje aan die vlek linksboven van je render. Het voegt niets toe aan de focal, en ook niet aan de achtergrond, dus zou je dat gewoon weg kunnen laten. Ik hoop meer werk van je te kunnen bewonderen op het forum. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 29 mei 2012 Rapport Geplaatst: 29 mei 2012 Je nieuwe versie klopt nog niet helemaal, toch vind ik het wel leuk dat je weer met designen bent begonnen. De achtergrond is nu wel beter te zien, maar deze is nu veel te scherp en leid nu juist af. Links is hij nu qua duidelijkheid precies goed, maar rechts is hij nu nog iets te scherp. Probeer dit ietsjes te blurren met de blur tool. Ook vind ik dat je nog iets aan de kleuren kan doen, probeer die nog een beetje op te fleuren. Je kan proberen een beetje contrast met brightness/contrast er op te doen, om vervolgens een color balance er op te gooien. De border bij de eerste versie ziet er veel beter uit dan bij de tweede, hij merkt te veel op, ik zou die ook bij v2 gebruiken. De render is misschien iets te scherp, maar niet zo erg dat het me stoort. Ik denk ook dat een tekst leuk zou opvullen, maar is niet per se nodig. Zoals Jesper al zei is dat de effecten nogal onsamenhangend zijn, ik zie Master Chief van Halo, die behoorlijk storend is, links op de achtergrond en rechts een iets te scherpe smudge/ripple. Je kan dit design nog beter maken, maar hij ziet er nu nog iets te afgeraffeld uit. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2012 Bedankt voor de ratings en ik ga eens iets nieuws proberen. Ik denk niet dat ik hier een V3 ga maken omdat er toch een geheel nieuwe achtergrond nodig is en dan kan ik net zo goed opnieuw beginnen. Ik ga het verwerken in een nieuw ontwerp waar ik straks of morgen mee aan de slag ga!! Ohja btw Gta Ripper, het is niet Master Chief maar een kopie van de render met wat effecten eroverheen :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.