Jump to content

Game-PC, GTA IV, Max Payne 3, GTA V-ready


Mythbuster

Recommended Posts

Sorry dat ik dit zeg, maar je koopt perse een Nvidia kaart(welke ik liever heb maargoed) omdat jullie een game hebben gemaakt die Cuda nodig heeft.

Maar de game loopt al niet soepel op je school pc, welke misschien betere spullen erin heeft dan je toekomstige pc.

En hoe vaak ga je de game spelen? 1 keer? 2 keer?

Neem aan dat er geen verhaallijn in zit en het meer om de schaduw en graphics draait.

Dus uit eindelijk koop je een Nvidia kaart voor niks, want op school werk je met je laptop die alles ook gewoon kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik dit zeg, maar je koopt perse een Nvidia kaart(welke ik liever heb maargoed) omdat jullie een game hebben gemaakt die Cuda nodig heeft.

Maar de game loopt al niet soepel op je school pc, welke misschien betere spullen erin heeft dan je toekomstige pc.

En hoe vaak ga je de game spelen? 1 keer? 2 keer?

Neem aan dat er geen verhaallijn in zit en het meer om de schaduw en graphics draait.

Dus uit eindelijk koop je een Nvidia kaart voor niks, want op school werk je met je laptop die alles ook gewoon kan?

Ik koop niet alleen voor die game 'n Nvidia kaart. Ik koop Nvidia omdat 1: onze school AMD sterk afraad omdat een of ander programma schijnbaar niet op AMD draait terwijl wij dat programma wel moeten gebruiken of gaan gebruiken. Aangezien dat best wel eens een programma kan zijn waar mijn laptop misschien moeite mee heeft zou 't best eens handig kunnen zijn om huiswerk dat/projecten die in dat programma gedaan moet worden op een snellere desktop te doen(B.v. tijdens een render project is het handig om een desktop erbij te gebruiken als 2e render PC, als volgend jaar blijkt dat bijvoorbeeld Houdini alleen op Nvidia werkt en m`n laptop blijkt moeite te hebben met dat programma(Wat ik btw niet verwacht, maar stel), dan is het handig om m`n desktop erbij te kunnen gebruiken...

Daarbij heeft de hoofd programmeerder van ons team waarmee we die game gemaakt hebben me verteld dat AMD waardeloze service heeft als er iets niet goed werkt, en hij weet redelijk veel over hardware dus daar vertrouw ik `m wel in.

Overigens, die game heeft inderdaad geen echte verhaallijn. Het is meer een puzzelgame die gebruik maakt van licht. Ik zal `m voor m`n lol misschien niet vaak spelen, maar het is wel handig om screenshots te kunnen maken van op een redelijke resolutie voor m`n portfolio... Op m`n laptop zijn 2e lightbounces namelijk vrijwel onmogelijk tenzij de resolutie super klein is...

Maar goed, de PC is besteld, dus ik ben weer blij. En @ Hayte: Heb inderdaad toch een andere kast genomen. Galiorix zei ook al dat het een waardeloze goedkope kast was... Hoop dat het de extra centen waard gaat zijn :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals iemand anders al zei zou ik toch echt voor een SSD schijf gaan als je nog wilt. Zelf heb ik deze en ben er tot nu toe heel erg tevreden over. Windows start werkelijk supersnel op en alles wat op die schijf geïnstalleerd staat start ook supersnel op. Het is een centje extra, maar je hebt er wel echt concreet resultaat van. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals bedankt iedereen. De pc is klaar en alles werkt perfect. Ik draai IV maxed out op 1440x900(hoger kan m`n oude monitor niet, maar ok) met 80-100 fps(zegt Xfire). Met IcEnhancer nog steeds 35 fps, al lijkt het gewoon even smooth.

Hij bevalt me dus heel erg :) Also, over die SSD schijf: Windows was binnen 10 minuten klaar met installeren, en ik ben binnen 30 seconden klaar met booten. Da's voor mij snel zat, ben dus blij dat ik geen 100 euro extra heb uitgegeven aan een SSD schijf. Zolang alles soepeltjes draait en ik geen uren hoef te wachten maakt het mij echt niet uit hoe snel Windows opstart :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...