Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb op m`n laptop met windows XP home edition service pack 2 gta san andereas geinstaleerd maar als ik het spel op start en alle intros krijg te zien sluit het spel af en krijg ik de gta_sa.exe fout problemen schermpje wie weet wat ik hier kan aan doen.

Moet ik dan tog service pack 3 instaleren ?

Geplaatst:

ik heb directx 9 geinstaleerd nu kan ik gewoon de game spelen alleen lagt die een beetje maar als ik naar graphics wil sluit ie af en krijg ik de gta_sa.exe error weet iemand anders niet een programma om me graphics alsnog in te stellen!

Geplaatst:

ik heb directx 9 geinstaleerd nu kan ik gewoon de game spelen alleen lagt die een beetje maar als ik naar graphics wil sluit ie af en krijg ik de gta_sa.exe error weet iemand anders niet een programma om me graphics alsnog in te stellen!

Post de specificaties van je laptop eens met Flitskikker InfoTool

Geplaatst:

zowel als de volledige versie als bij de portabole versie krijg ik een error :S

Wat voor error?

Geplaatst:

hmm ik weet al wat er is .. ik heb maar 32 mb videogeheugen zegt Dxdiag.exe maar .. ik kan wel san andereas wel spelen en ik heb iets veranderd in rockstargames -> gta san andereas -> steam.inc en nu trekt me laptop het spel gemiddeld maar sneller als eerst!

Geplaatst: (bewerkt)

dxdiag.exe zegt dat ik 32 mb video geheugen heb maar ik kan me dat niet voor stellen want waarom start het spel dan op .. ?

Echter heb ik in rockstar games -> gta san andereas -> stream.inc dit aangepast :

memory 10500 <- die regel eerst was het 13500 nu 10500.

devkit_memory 13500

vehicles 12

pe_lightchangerate 0.0005

pe_lightingbasecap 0.35

pe_lightingbasemult 0.5

pe_leftx 16

pe_topy 16

pe_rightx 16

pe_bottomy 16

dontbuildpaths

en het spel werkt nu ook wel wat flecxbieler.

echter heb ik vandaag windows proffesional geinstaleerd home edition heb ik eraf gehaald.

En dit is dus het resultaat

EDIT ; ik plaats zo wel een filmpje met m*n gameplay

Bewerkt: door mekane

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...