NickyHendriks Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 Daar ben ik weer!! Ik heb een tutorial gevolgd van Ice Banana (helaas was een groot deel van de tekst moeilijk te lezen, gepixeleerd of iets ineens.. http://www.gtaforum.nl/topic/82965-ps-ripplesmudge-signature/ Nouja, ik heb het eens met 'The Hulk' geprobeerd en dit kwam eruit: Ik vind hem al beter dan de andere maar het heeft 't nog niet helemaal. Maar wel al een vooruitgang. Ik kom er wel weer bovenop denk ik Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 4 juni 2012 Rapport Geplaatst: 4 juni 2012 (bewerkt) Het eerste wat mij opviel is dat het licht een tikkeltje vreemd is. Je ziet precies 2 balken aan beide kanten van het design, in de tutorial uitkomst lopen deze net iets soepeler over. Ik vind het hoofd van de hulk net iets te donker op dit moment, maar ik denk niet dat dat op dit moment nog makkelijk te verbeteren valt. Ik moet wel zeggen trouwens, je design ziet er wel ''strakker'' uit dan die vorige, maar deze heeft imo alsnog meer mankementen qua effecten dan die vorige. De effecten, zoals al gezegd, vind ik nu nog wat minder, het mist de mooie kleuren die je vorige design in een zekere mate wel had (. Probeer zoals in de tutorial een leuk groen effect c4d'tje er bij te plaatsen en probeer onder het maken van je design met adjustments te werken om de kleuren wat op te fleuren. Je kan met adjustments ook zorgen dat het hoofd van De Hulk niet zo donker wordt. Ik ben wel zeer benieuwd naar je volgende design. Probeer in het vervolg niet op safe te spelen en probeer wat nieuwe effecten uit! Bewerkt: 4 juni 2012 door Gta Ripper Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2012 Hey bedankt voor je rate! Ik ga eens kijken, heb binnenkort weer tijd zat, ik ga nu even andere dingetjes doen en misschien morgen ochtend weer iets. Ik zal mijn best doen. Over de Render is trouwens wel, het was al een vrij donkere render helaas maar ik zal kijken wat ik kan in een nieuw werk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.