Jump to content

SCRIPTER voor Trucking Server Gezocht

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik zoek een scripter die samen wil werken met mij voor mijn trucking server

ik wil een mooie trucking server starten

ik wil niet betalen voor een script ofzow natuurlijk

ik kan zelf een beetje scripten en mappen maar niet zo heel goed

scripter wordt natuurlijk co-owner van de server

ik betaal voor de host en forum voor de server

Bewerkt: door Mustang_GTS
Geplaatst:

Je zal maar heel weinig scripters vinden die iets gratis zullen doen. Immers, wat houdt hen tegen om zelf een server te starten met hun script, en de leiding zelf volledig in eigen handen te nemen?

Geplaatst:

Je zal maar heel weinig scripters vinden die iets gratis zullen doen. Immers, wat houdt hen tegen om zelf een server te starten met hun script, en de leiding zelf volledig in eigen handen te nemen?

maar ze hebben zelf ook de volledige leiding he

Geplaatst:

Als ze met jou samenwerken moeten ze de leiding delen, als ze het alleen doen hebben ze in principe de absolute macht. Daarnaast is het ook niet leuk voor een scripter als hij alles moet doen terwijl jij gewoon profiteert van zijn werk door leader te zijn ect. ;)

Geplaatst:

Als ze met jou samenwerken moeten ze de leiding delen, als ze het alleen doen hebben ze in principe de absolute macht. Daarnaast is het ook niet leuk voor een scripter als hij alles moet doen terwijl jij gewoon profiteert van zijn werk door leader te zijn ect. ;)

ik ga natuurlijk ook helpen ik maak maps enzo

Geplaatst:

Gewoon maps maken is niet goed genoeg voor hen. Als je werkelijk een server wil opstarten moet je er ook zelf moeten voor doen. Je zal dus beter zelf leren scripten en hier aan beginnen, eventueel zal iemand je dan wel mee willen helpen. Als je het geduld niet wil opbrengen om eerst te leren scripten en dan een server op te starten dan zou ik al helemaal niet beginnen aan een dergelijke server.

Geplaatst:

Gewoon maps maken is niet goed genoeg voor hen. Als je werkelijk een server wil opstarten moet je er ook zelf moeten voor doen. Je zal dus beter zelf leren scripten en hier aan beginnen, eventueel zal iemand je dan wel mee willen helpen. Als je het geduld niet wil opbrengen om eerst te leren scripten en dan een server op te starten dan zou ik al helemaal niet beginnen aan een dergelijke server.

ik heb nu leren scripten en zou graag iemand vinden om te helpen

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een reactie op je profiel geplaatst!

Groeten, Stephan Meijer.

maar ze hebben zelf ook de volledige leiding he

Je zal nooit volledige leiding hebben als scripter, dat is de reden waarom zo weinig mensen t willen.

>>> Door Big Boss: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Bewerkt: door Big Boss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...