Mustang_GTS Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 (bewerkt) ik zoek een scripter die samen wil werken met mij voor mijn trucking server ik wil een mooie trucking server starten ik wil niet betalen voor een script ofzow natuurlijk ik kan zelf een beetje scripten en mappen maar niet zo heel goed scripter wordt natuurlijk co-owner van de server ik betaal voor de host en forum voor de server contact:xfire=gratjelwd of pm me hier Bewerkt: 30 mei 2012 door Mustang_GTS Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 Je zal maar heel weinig scripters vinden die iets gratis zullen doen. Immers, wat houdt hen tegen om zelf een server te starten met hun script, en de leiding zelf volledig in eigen handen te nemen? Reageren
Mustang_GTS Geplaatst: 30 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 Je zal maar heel weinig scripters vinden die iets gratis zullen doen. Immers, wat houdt hen tegen om zelf een server te starten met hun script, en de leiding zelf volledig in eigen handen te nemen? maar ze hebben zelf ook de volledige leiding he Reageren
Basssss Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 Als ze met jou samenwerken moeten ze de leiding delen, als ze het alleen doen hebben ze in principe de absolute macht. Daarnaast is het ook niet leuk voor een scripter als hij alles moet doen terwijl jij gewoon profiteert van zijn werk door leader te zijn ect. Reageren
Mustang_GTS Geplaatst: 30 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 Als ze met jou samenwerken moeten ze de leiding delen, als ze het alleen doen hebben ze in principe de absolute macht. Daarnaast is het ook niet leuk voor een scripter als hij alles moet doen terwijl jij gewoon profiteert van zijn werk door leader te zijn ect. ik ga natuurlijk ook helpen ik maak maps enzo Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 Gewoon maps maken is niet goed genoeg voor hen. Als je werkelijk een server wil opstarten moet je er ook zelf moeten voor doen. Je zal dus beter zelf leren scripten en hier aan beginnen, eventueel zal iemand je dan wel mee willen helpen. Als je het geduld niet wil opbrengen om eerst te leren scripten en dan een server op te starten dan zou ik al helemaal niet beginnen aan een dergelijke server. Reageren
Mustang_GTS Geplaatst: 30 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 Gewoon maps maken is niet goed genoeg voor hen. Als je werkelijk een server wil opstarten moet je er ook zelf moeten voor doen. Je zal dus beter zelf leren scripten en hier aan beginnen, eventueel zal iemand je dan wel mee willen helpen. Als je het geduld niet wil opbrengen om eerst te leren scripten en dan een server op te starten dan zou ik al helemaal niet beginnen aan een dergelijke server. ik heb nu leren scripten en zou graag iemand vinden om te helpen Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 Zo snel gaat het nu ook weer niet, doe maar eerst genoeg moeite. Reageren
Chcoolateblue Geplaatst: 22 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2012 (bewerkt) Ik heb een reactie op je profiel geplaatst! Groeten, Stephan Meijer. Je zal maar heel weinig scripters vinden die iets gratis zullen doen. Immers, wat houdt hen tegen om zelf een server te starten met hun script, en de leiding zelf volledig in eigen handen te nemen? maar ze hebben zelf ook de volledige leiding he Je zal nooit volledige leiding hebben als scripter, dat is de reden waarom zo weinig mensen t willen. >>> Door Big Boss: Dubbelpost samengevoegd.<<< Bewerkt: 22 augustus 2012 door Big Boss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.