Jump to content

gta 4 her-installatie probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem gekregen toen ik GTA IV PC wou her-installeren.

Het stond al op mijn computer, en hij deed het goed, maar naa een lange tijd kon ik geen multi player meer spelen.

Ik heb een oplossing proberen te vinden om het internet, en hier stond dat ik GTA IV moest verwijderen, en dan weer opnieuw moet installeren.

Dit deed ik, en nu wil ik het weer installeren, maar dat chinese vakje komt dan weer met de 2 balkjes, en op welke ik ook druk, er gebeurt helemaal niks.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

1. Doe de CD in je PC

2. Ga naar Start --> Computer

3. Rechtsklik op je CD Drive (GTA IV icoon waarschijnlijk)

4. Openen

5. Je bent nu in GTA IV Disc 1, na naar de map GTAIV/

6. Scroll naar beneden en klik op: setup. Dit is een donkerblauw icoon. Als je op Vista/7 zit dan wordt er als het goed is gevraagd om administratorrechten.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ja, dit gaat goed als setup, maar als alles dan klaar is moet je op "finish" drukken, en daarna gebeurt er niks meer en ik heb ook geen idee wat ik dan moet doen :puh:

Oh, ik deed iets fout, ik moest repair drukken bij de setup.

Ik heb net gta 4 gespeeld, er is nog 1 nadeel, en da tis dat het nogal lagged, en in het begin toen ik gta 4 net had, was dat totaal niet.

Ik denk dat ik me computer maar eens moet opruimen en ongewenste dingen verwijder voor meer ruimte, denk dat dat wel helpt.

Hartstikke bedankt voor je hulp :D

>>> Door Guardian1980: Berichten samengevoegd. Als je wil reageren op het laatste bericht, en het is al van jou, kan je de knop "Bewerken" gebruiken om aanpassingen te maken.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...