DE_GROTESMURF Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 hallo mensen, ik heb gta sa en ben opzoek naar een mod of map waarin LS verlaten is en er overal kapotte auto's zijn en begroeide straten en kapotte gebouwen, mischieen ook nog dat er zombies in de stad zijn. ik heb er lang naar lopen zoeken op internet maar heb echt niks kunnen vinden. weet iemand zo'n mod? alvast bedankt. Reageren
Basssss Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Geplaatst: 30 mei 2012 (bewerkt) In de mod Left 4 Theft vind je een Los Santos die is overgenomen door zombies, maar de mod is nog in ontwikkeling. Ik denk niet dat je echt een mod zal vinden die zal lijken op iets als Crysis 2, Crysis 3 of Minecrafts Survival Games II map, met veel begroeiing en verwoeste gebouwen dus. Bewerkt: 30 mei 2012 door Basssss Reageren
DE_GROTESMURF Geplaatst: 31 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 ik heb wel eens een filmpje gezien en dat was een mod wat op im a legend gebaseerd was maar toen was ik nog klein en wist niet hoe modden moest. ik heb dit filmpje nooit terug gevonden, maar dit was speelde ook in een map af met overal kapotte auto's enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.