myron.b Geplaatst: 31 mei 2012 Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 De titel zegt het al.Post hier je laatste game die je uitgespeeld hebt en rate het! Regels. • Post alleen de game die je als laatst hebt uitgespeeld. • Zeg ook eventueel waarom je het spel wel/niet leuk vond. • Reageer niet op andermans post,dit is voor het overzicht. • Noem ook argumenten waarom je het wel/niet leuk vond. Mijn Laatst uitgespeelde game was Mafia II. Ik vond het wel een leuk spel. Alleen de bediening van de auto vond ik vervelend vergeleken met GTA. Het verhaal is ook moeilijk te volgen. Maar in de stukjes waarin je mensen moest neerschieten vond ik wel geniaal. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 31 mei 2012 Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 Ik denk dat je dat net zo goed ook >>hier<< kunt vermelden, myron. Maar om even op de vraag in te gaan, dat was GTA VCS op de PS2. Reageren
henk_NL Geplaatst: 31 mei 2012 Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 ik heb als laatste gta 4 uitgespeelt Reageren
The Wizard Geplaatst: 31 mei 2012 Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 Ik heb als laatst Uncharted 3: Drake's Deception Reageren
ricovs Geplaatst: 31 mei 2012 Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 GTA SA volgens mij, was de derde keer dat ik het uitgespeeld heb. Laatste spel dat ik voor de eerste keer uitgespeeld heb is Modern Warfare 3 denk ik. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 31 mei 2012 Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 De laatste game die ik voor 100% heb uitgespeeld is denk ik GTA Vice City, dat was ruim een jaar geleden. Een fantastisch spel, ik geef het een 9,5/10. Ik denk dat ik daar geen reden voor hoef te geven, we weten hier allemaal wel wat voor fantastisch spel dat is. De laatste game waarvan ik de verhaallijn heb uitgespeeld is LEGO: Pirates of the Caribbean, ik geef het een 8/10. Ik ben sowieso fan van de LEGO-games, en dit is weer een toppertje. De humor van de LEGO gecombineerd met de humor van Jack Sparrow maken ook van dit spel weer een juweeltje. Voor wie die-hard fan is van het shootergenre is dit niet echt een geschikt spel, maar als je een beetje casual gamer bent of een jonger neefje hebt die van LEGO houdt, dan is dit zeker de moeite waard. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 31 mei 2012 Rapport Geplaatst: 31 mei 2012 Mijn laatst uitgespeelde game was Skyrim. Ik vond het een leuk spel. Het was een avontuur. Er zit ook magie in. En toen vocht ik met een draak. Ik was ook een weerwolf. En toen zag ik reuzen. Het is soms spannend. Je kunt ook paardrijden. Ik geef het een 9. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Max Payne 3 heb ik 2 keer achter elkaar uitgespeeld, de aktie en het verhaal in de game heb ik nog nooit eerder gezien, dat is echt geniaal gedaan door Rockstar. Het is ook gelukkig een game waar je 9 tot 10 uur mee bezig bent, en niet een schandalig korte game zoals The Darkness 2 en Homefront en noem het allemaal maar op. Max Payne 3 krijgt een 9.5, want geen game is perfect. Er zitten wel bugs hier en daar, bijvoorbeeld dat je ergens vast in blijft zitten na het dodgen. Resistance Burnings Skies heb ik uitgespeeld op de PSVita, koop dit spel niet mensen. Het is een verouderde shooter die een veel te korte singleplayer met maar 6 missies heeft, ik geef een dikke onvoldoende. Ook al is de multiplayer wel leuk om te spelen, dat internet werkt toch slecht op de PSVita. Dus dat heeft verder ook geen meerwaarde, probleem spel niet kopen dus. Reageren
thebig Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Geplaatst: 21 juni 2012 Ik heb laatst de verhaallijn van The Saboteur uitgespeeld, nu ben ik bezig met alle trofee's te halen. Het is een zeer leuk openwereld spel en vindt plaats in het Frankrijk en Duitsland van de Tweede Wereldoorlog, met de nadruk op Parijs, wat toch wel uniek is. Het heeft een meeslepende verhaallijn en meer wapens dan ik in het begin had verwacht. Toch heb ik het gevoel dat, met wat meer werk, ze er een echte topgame van hadden kunnen maken. Toch blijft het een goed spel en zou ik het zeker aanraden aan openwereld en oorlogliefhebbers. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 28 juni 2012 Rapport Geplaatst: 28 juni 2012 Spec Ops: The Line De game zit op het gebied van verhaal en graphics goed in elkaar, het verhaal is minstens wel zo goed als dat van Max Payne 3. Alleen de aktie elementen hadden wat uitgebreider gemogen in Spec Ops: The Line, ook het coversysteem heeft het hier en daar moeilijk. Maar omdat verhaal toch het belangrijkste is in een game, waar de mooie stad Dubai echt wat bij toevoegt geef ik de game een 8.5 Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 28 juni 2012 Rapport Geplaatst: 28 juni 2012 Ik heb als laatste Max Payne 3 uitgespeeld. Echt een topgame! Grafisch is het perfect, goed verhaal en realistische effecten! 10/10 Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 28 juni 2012 Rapport Geplaatst: 28 juni 2012 Borderlands (ps3) Borderlands is een fijne RPS (Roleplaying-shooter) die zeer verslavend is. ik geef het een 8,3 omdat het spel hier een daar een beetje van hetzelfde was. Reageren
moechy Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Ik heb als laatste Batman : Arkham City uitgespeeld. Was toch een iet of wat onverwacht einde vond ik persoonlijk. De game krijgt van mij een 9,5/10. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 GTA: IV. Wat een kutspel zeg, tjongejonge Reageren
candesco Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 De laatste game die ik echt uitgespeeld heb is Venetica. Is trouwens alweer een tijdje terug. 't is een actie RPG van het Duitse Deck13. Qua verhaal heeft het niet zo veel om het lijf en is vrij bizar ook. 't is wel een aardig spel. Gameplay op zich is wel goed, controls werken normaal. Het heeft hier en daar wat bugs, zoals dat het dialoog soms wat stottert. 't is gelukkig niet zo'n bugfest als gothic 3. Je kunt je ook aansluiten bij 1 van de 3 factions. Echter hebben deze weinig toegevoegde waarde, wat jammer is. Had wat meer uitgewerkt mogen worden. Ik had zelf voor the net of the mask aangesloten, soort necromancer faction. De twilight world is wel een leuk idee. Gevechten tegen de bazen zijn ietwat eentonig. En het heeft niet echt een herspeelbaarheidswaarde. Na het uitgespeeld te hebben heb je het eigenlijk wel gezien. Al met al geef ik het een 7,5. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.