aapje1999 Geplaatst: 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2012 (bewerkt) hoe bestuur je een boot??? met gta 4 gr aapje!! Bewerkt: 1 juni 2012 door aapje1999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2012 >>> Door Kloep: Topic verplaatst naar het GTA IV.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2012 Ik weet niet op welk platform je GTA speelt maar je gebruikt dezelfde knoppen als dat je een auto bestuurt En met de knop voor de handrem kun je ipv remmen een nog scherpere bocht maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2012 En met de knoppen die je gebruikt om naar voren/achteren te leunen op een motor, kun je de boot naar voren/achteren laten hellen in de lucht. Als je over een golf springt, kun je zo 'vlakker' landen en daarmee sneller varen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2012 Ik kan vaak niet snappen dat iemand niet iets kan besturen uit gta. Vindt ik altijd z'n raadsel. 1e wat ik dan denk zijn batterijen of toetsenbord stuk. Echt Dan blijf je toch rommelen tot je het voor elkaar hebt (5 seconden ) >>> Door Guardian1980: Bepaald niet hulpvaardig, zie je inbox.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2012 Ik kan vaak niet snappen dat iemand niet iets kan besturen uit gta. Vindt ik altijd z'n raadsel. 1e wat ik dan denk zijn batterijen of toetsenbord stuk. Echt Dan blijf je toch rommelen tot je het voor elkaar hebt (5 seconden ) Ach, toen wij nog 12/13-jarige aapjes waren, vonden wij dat allemaal ook nog niet zo vanzelfsprekend, toch? >>> Door Guardian1980: Zolang jij hier geen moderator bent, mag je het reageren op zulke posts aan mij overlaten <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.