Jump to content

hoe bestuur je een boot?

aapje1999

Recommended Posts

Ik weet niet op welk platform je GTA speelt maar je gebruikt dezelfde knoppen als dat je een auto bestuurt

En met de knop voor de handrem kun je ipv remmen een nog scherpere bocht maken :)

Delen op andere websites

• 1 maand later...

En met de knoppen die je gebruikt om naar voren/achteren te leunen op een motor, kun je de boot naar voren/achteren laten hellen in de lucht. Als je over een golf springt, kun je zo 'vlakker' landen en daarmee sneller varen.

Delen op andere websites

Ik kan vaak niet snappen dat iemand niet iets kan besturen uit gta. Vindt ik altijd z'n raadsel. 1e wat ik dan denk zijn batterijen of toetsenbord stuk. Echt puh2.gif Dan blijf je toch rommelen tot je het voor elkaar hebt (5 seconden emo.gif )

>>> Door Guardian1980: Bepaald niet hulpvaardig, zie je inbox.<<<

Delen op andere websites

Ik kan vaak niet snappen dat iemand niet iets kan besturen uit gta. Vindt ik altijd z'n raadsel. 1e wat ik dan denk zijn batterijen of toetsenbord stuk. Echt puh2.gif Dan blijf je toch rommelen tot je het voor elkaar hebt (5 seconden emo.gif )

Ach, toen wij nog 12/13-jarige aapjes waren, vonden wij dat allemaal ook nog niet zo vanzelfsprekend, toch? ;)

>>> Door Guardian1980: Zolang jij hier geen moderator bent, mag je het reageren op zulke posts aan mij overlaten ;)<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...