Kiwie Geplaatst: 1 juni 2012 Rapport Geplaatst: 1 juni 2012 Hey, ik heb een probleem. Ik wilde nu na een tijd weer GTA San Andreas spelen. Dus maar even de cd erbij gepakt. Erin gedaan maar er gebeurde niets. Hij ging wel draaien maar daar bleef het ook bij. Ik heb op deze laptop de game wel eens gespeeld. Dus even opgezocht bij 'start'. Maar dan krijg ik GTA San Andreas met een leeg blaadje als icoontje ervoor. Dan moet ik het juiste progamma om te openen zoeken. Wat ik vreemd vind want vroeger deed hij het gewoon. Ik heb bij configuratiescherm even het spel opgezocht. Maar daar stond het niet meer bij. Ik zou graag hulp krijgen hierbij. Is er iemand die hier raad mee weet? Alvast bedankt. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 1 juni 2012 Rapport Geplaatst: 1 juni 2012 Het lijkt erop dat jou GTA van je pc is verwijderd aangezien je zelf al zegt dat hij ook niet meer tussen al je programma's staat in configuratiescherm. Gewoon je cd erin en opnieuw installeren en als hij dat niet automatisch doet ga je naar deze computer en dan je cd schijf selecteren Reageren
Kiwie Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Het lijkt erop dat jou GTA van je pc is verwijderd aangezien je zelf al zegt dat hij ook niet meer tussen al je programma's staat in configuratiescherm. Gewoon je cd erin en opnieuw installeren en als hij dat niet automatisch doet ga je naar deze computer en dan je cd schijf selecteren Dat lukt niet, er komt geen cd te staan. Terwijl het bij een andere pc wel lukte. En ik heb `m al eens op deze pc gespeeld dus zou het mogelijk moeten zijn. Erg vreemd. Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 >>> Door Megadreams: Verplaatst naar SA: General, geen dank hoor!<<< Reageren
Kiwie Geplaatst: 3 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Hij reageert dus helemaal niet, maar zou het kunnen dat het iets met een vorbisfile.dll te maken heeft ofzo? Ik wil niet maarzo wat doen voor ik mijn laptop naar de galamise heb. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Ligt het niet gewoon aan je GTA San Andreas dvd? Kijk eens of er krassen of vuil op de dvd zitten, en mocht dat het geval zijn kan je met een stofvrij droog doekje over je DVD gaan. Mocht dit niet helpen, dan zou ik kijken of een andere pc/laptop de dvd wel kan lezen. Als dit geen resultaat heeft geboden, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je dvd zelf, en dan is misschien het beste of GTA San Andreas voor weinig geld opnieuw aan te schaffen Reageren
Kiwie Geplaatst: 3 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Ligt het niet gewoon aan je GTA San Andreas dvd? Kijk eens of er krassen of vuil op de dvd zitten, en mocht dat het geval zijn kan je met een stofvrij droog doekje over je DVD gaan. Mocht dit niet helpen, dan zou ik kijken of een andere pc/laptop de dvd wel kan lezen. Als dit geen resultaat heeft geboden, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je dvd zelf, en dan is misschien het beste of GTA San Andreas voor weinig geld opnieuw aan te schaffen Ik heb de dvd ook geprobeerd op een andere pc en daar doet hij het wel. Nu zul je wel denken waarom doe je `m daar niet op. Ik mag daar niet op gamen. Staan heel veel belangrijke dingen op. Dus aan de dvd kan het niet liggen, bedankt voor je reactie. Misschien nog een idee waar het aan kan liggen? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Worden andere dvd's wel juist gelezen door jouw laptop? Reageren
Kiwie Geplaatst: 4 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2012 Ligt het niet gewoon aan je GTA San Andreas dvd? Kijk eens of er krassen of vuil op de dvd zitten, en mocht dat het geval zijn kan je met een stofvrij droog doekje over je DVD gaan. Mocht dit niet helpen, dan zou ik kijken of een andere pc/laptop de dvd wel kan lezen. Als dit geen resultaat heeft geboden, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je dvd zelf, en dan is misschien het beste of GTA San Andreas voor weinig geld opnieuw aan te schaffen Het is voor elkaar iemand die erbij gehaald die een erg veel verstand van computers heeft, het lag aan mijn laptop. Er miste iets. Bedankt iedereen die er moeite voor heeft gedaan en met suggesties kwam. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.