slim741 Geplaatst: 1 juni 2012 Rapport Geplaatst: 1 juni 2012 Ik wil een cooursfiets kopen maar wegens ik in de groei ben ga ik een 2e hands fiets kopen Weet iemand een goeie Reageren
henk_NL Geplaatst: 1 juni 2012 Rapport Geplaatst: 1 juni 2012 gewoon kijken voor een gezelen fiets Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 koop een kickbike die sijn koeler Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Geplaatst: 7 juni 2012 Vond Hans zijn eerste fiets niet goed dan? Reageren
Joriz Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Geplaatst: 7 juni 2012 Ik denk niet dat we je hier aan een echte fiets kunnen helpen. Misschien kunnen we je wel adviseren. Wat voor fiets ben je naar opzoek? Heb je een bepaald budget? Wat voor eisen heb je aan je fiets? Misschien kan je beter naar een tweedehands fiets kijken op marktplaats of op het prikbord bij je supermarkt in de buurt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.