Mrkwark Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Goede morgen Ik weet niet of het bestaat dus ik vraag het hier en ik weet niet hoe ik het moet google .... een programa wat je op je windows kan zeten en dan je pc doorgaat en dan vertelt welke linux het beste is ? is dat er ? of kan iemand dat maken ? Reageren
Woody268 Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Kan je het iets beter uitleggen? Ik snap niet echt wat je zoekt. Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Wat hij bedoeld is dat hij een programma zoekt dat zijn pc controleert en dan aangeeft welke Linux versie het beste bij zijn Windows past. Kortom dit is er niet omdat Linux ook niet afhankelijk is van Windows en omgekeerd ook niet. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Wat hij bedoeld is dat hij een programma zoekt dat zijn pc controleert en dan aangeeft welke Linux versie het beste bij zijn Windows past. Kortom dit is er niet omdat Linux ook niet afhankelijk is van Windows en omgekeerd ook niet. Ik denk dat hij eerder bedoeld een programma dat bekijkt welke Linux distributie het beste past bij je hardware opstelling. Bij mijn weten bestaat dit programma inderdaad niet. Maar de TS kan wel zijn config plaatsen, kunnen wij wel advies geven. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Het is ook handig te vermelden wat je überhaupt wilt doen met je Linux. Want van wat ik zie, weet je zelf ook niet helemaal wat Linux is / wat je er mee kan. Reageren
Wooods Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 (bewerkt) Bedoel je zoiets als virtual box waarin je alle andere OS kan openen en nabootsen? Bewerkt: 2 juni 2012 door Wooods Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.