Justinn Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 (bewerkt) i crash steeds als ik net lekker bezig ben ;o Missie(s): Monster Versie: 1 Cheaten:Ja Overig:Niet GTASAsf1.b Bewerkt: 2 juni 2012 door Justinn Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Welke versie van SA heb je? Edit: je hebt versie 1. Het omzetten van 1 naar 2 wil mij nog steeds niet lukken, dus zal ik deze aan iemand anders moeten overlaten, helaas. Reageren
Justinn Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Welke versie van SA heb je? Edit: je hebt versie 1. Het omzetten van 1 naar 2 wil mij nog steeds niet lukken, dus zal ik deze aan iemand anders moeten overlaten, helaas. Owkee dan tog bedankt Reageren
zwierd Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 (bewerkt) Ik ga er nu aan beginnen EDIT: Klaar, hier is ie dan GTASAsf2.b Bewerkt: 2 juni 2012 door zwierd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.