MaxVito Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Hey, Wat is een goed brand programma voor een filmpje te branden? Mvg, Max Reageren
Talliman Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 ImgBurn is hier goed geschikt voor, en is gratis te downloaden. Reageren
MaxVito Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 (bewerkt) Nee met img burn kun je alleen IMG Files branden.... Ik wilde de nero 11 trial proberen... ik wil hem installeren op mijn HDD maar hij installeert hem automatisch op de SSD en ik heb maar 910 mb vrij... Bewerkt: 2 juni 2012 door MaxVito Reageren
Talliman Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Nee met img burn kun je alleen IMG Files branden.... Met ImgBurn kun je meer dan alleen img files branden, je kunt hier ook gewoon een dvd me branden. Reageren
MaxVito Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 (bewerkt) Ja een IMG file, ik had het al geprobeerd.. dus het heeft geen zin om het steeds te zeggen oh ja ik moet met het programma een AVI/MP4 bestand branden Bewerkt: 2 juni 2012 door MaxVito Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Om even richting te geven aan dit topic; de huidige versie van de freeware ImgBurn ondersteunt het werken met .MP4 bestanden. .AVI wordt echter niet ondersteund. (Bron: ImgBurn website) We kunnen het dus blijven hebben over ImgBurn lijkt me. MaxVito, als je dus .MP4 op schijf wil zetten kan dat met je huidige software; ik raad je dan ook aan om eens goed te gaan lezen op het officiële ImgBurn forum. Aangezien de laatste versie van maart dit jaar is ben ik ervan overtuigd dat wanneer je met de handleiding daar er niet uitkomt, er zeker één van de bouwers snel een antwoord voor je klaar heeft. (Klik) Prachtige forumsoftware trouwens daar. Als je hulp nodig hebt met je vraag formuleren in het Engels zodat je 'm daar goed kan stellen, geef het dan gerust aan, genoeg talenknobbels hier. Reageren
MaxVito Geplaatst: 3 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Ik heb de laatste versie van imgburn dus geprobeert maar hij pakt de bestanden niet. Maar het is al opgelost met freemake video converter. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Dat is geen goeie oplossing. Eerst converteren en vervolgens weer converteren (branden) betekent onnodig kwaliteitsverlies. Ben je al op zoek geweest op het ImgBurn forum? Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2012 (bewerkt) Nee, heb ik niks kunnen vinden. En een betaalde versie van nero en pinnacle doet het ook al niet. En ik heb het filmpje gemaakt met Sony Vegas, en daarna gerendert als WMV. Ik heb ook via sony vegas geprobeert te branden maar na ong. 34% geeft hij een error aan die niet door sony vegas vertaald kan worden. Bewerkt: 4 juni 2012 door MaxVito Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.