kelwin Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Goedemiddag GTAforum, Via een forum, heb ik gezien dat je via ''computer - netwerk - (naam van router) - rechtermuisknop - eigenschappen'' Dat je ook via die manier je poorten kan openen, dus na 2 jaar heb ik eindelijk mijn poorten kunnen openen . Maar het probleem is: Windows laat niet toe dat ik ''-'' gebruik voor bijvoorbeeld de poorten 2000-2300. Dus dat betekend dat ik na iedere configuratie een poort moet openen, waarbij ik dus dan wel 3 uur mee bezig ben. Kan iemand mij daar bij helpen? kelwin Reageren
Fezz Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 (bewerkt) Waarom zou je 300 poorten willen openen? Voorbeeld lol Waarom ga je niet gewon in je router via een webbrowser? Bewerkt: 3 juni 2012 door Fezz Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Waarom zou je 300 poorten willen openen? Voorbeeld lol Soms moet dit, bij GTA2 moet je ook ontzettend veel poorten openen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Over het algemeen open je in je router-configuratie een bereik, bijvoorbeeld "1230 - 1274" betekent "poort 1230 tot en met 1274". Gewoon even in je router doen man, is vele malen makkelijker! Zie ook portforward.com. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 (bewerkt) Waarom ga je niet gewon in je router via een webbrowser? Inderdaad, doe ik ook alleen maar via de webpagina van mijn router. Als je dat wil, druk linksonder op het windows icoon, dan moet je onderaan bij het zoekveldje cmd intypen en dan op enter drukken. Dan zie je de zwarte CMD, waar je ipconfig intypt, dan kijk je naar standaardgateway en neem je die over in je webpagina, dan moet je inloggen met de gegevens die je hebt gekregen van je provider en dan zoeken naar port forwarding. Lukt het niet, dan horen we het wel! Bewerkt: 3 juni 2012 door Gtaboy107 Reageren
kelwin Geplaatst: 3 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Dat is het gekke juist: Open ik de poorten via mijn router, blijven de poorten gesloten (Ik heb de TG789VN en die accepteerd geen open poorten). Doe ik het via Windows 7: lukt het wel. Ik heb zodoende mijn TS3 en Minecraft server. Reageren
Megadreams Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Had je ze ook wel toegelaten in je firewall? Reageren
kelwin Geplaatst: 3 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Had je ze ook wel toegelaten in je firewall? Ja, ik heb mijn firewall toch altijd uit staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.