Jump to content

Poorten via W7 openen


kelwin

Recommended Posts

Goedemiddag GTAforum,

Via een forum, heb ik gezien dat je via ''computer - netwerk - (naam van router) - rechtermuisknop - eigenschappen'' Dat je ook via die manier je poorten kan openen, dus na 2 jaar heb ik eindelijk mijn poorten kunnen openen Applaus.gif.

Maar het probleem is: Windows laat niet toe dat ik ''-'' gebruik voor bijvoorbeeld de poorten 2000-2300. Dus dat betekend dat ik na iedere configuratie een poort moet openen, waarbij ik dus dan wel 3 uur mee bezig ben.

Kan iemand mij daar bij helpen?

kelwin

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom ga je niet gewon in je router via een webbrowser?

Inderdaad, doe ik ook alleen maar via de webpagina van mijn router. Als je dat wil, druk linksonder op het windows icoon, dan moet je onderaan bij het zoekveldje cmd intypen en dan op enter drukken. Dan zie je de zwarte CMD, waar je ipconfig intypt, dan kijk je naar standaardgateway en neem je die over in je webpagina, dan moet je inloggen met de gegevens die je hebt gekregen van je provider en dan zoeken naar port forwarding.

Lukt het niet, dan horen we het wel! ;)

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het gekke juist: Open ik de poorten via mijn router, blijven de poorten gesloten (Ik heb de TG789VN en die accepteerd geen open poorten).

Doe ik het via Windows 7: lukt het wel. Ik heb zodoende mijn TS3 en Minecraft server.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...