Jump to content

POll. leeftijdgrens

Welke leeftijds grens zal jij kiezen voor GTA 3 en Vice city?  

75 leden hebben gestemd

1. 1. Welke leeftijds grens zal jij kiezen voor GTA 3 en Vice city?

• 6 jr e.o
      4
    • 8 jr e.o.
      1
    • 10 jr. e.o
      5
    • 12 jr. e.o.
      25
    • 14 jr e.o
      8
    • 15 jr. e.o.
      1
    • 16 jr. e.o
      16
    • 18 jr e.o
      11

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

IK kies voor 12 jaar e.o. want ik ben nu 13, en in amerika doen ze okal zo overdrijven met computerspellen. Ik bedoel iemand van 12 jr. e.o. begrijpt heus wel dat het maar een spelletje (naja alsze tenminste een bietje verstand hebben)

P.S. kan GTAgames hiermee in de problemen komen met Rockstar????? :huh: :o

EDIT by Joriz:

Ik vind 12 jaar echt ziek voor een spel wat heel gewelddadig kan zijn.

Wij van GTAgames.nl willen geen gewelddadig gedrag overbrengen op andere mensen. Wij verschaffen alleen informatie en downloads over het spel.

Ik vind 16 jaar een goede leeftijd want dan kunnen de meeste er wel mee omgaan dat je zoveel kan doen in een spel.

Ik zelf heb GTA nooit om het geweld gespeeld. Ik speel het altijd omdat het zo'n groot spel is! Je kan overal heen crossen!

Wijzelf zijn niet verbonden met Rockstar Games.

Toch hebben wij ongeveer dezelfde standpunten als Rockstar Games.

edit by tim:

Iemand koos 8 jr. e.o. dat is pas een lachertje, zie je zon ventje met een dikke uzi :lol: :D:puh:

Bewerkt: door Tim
  • 7 years later...
Geplaatst:

12+, ik vind ze helemaal niet heftig ofzo. Gta IV kan nog wel de 16+ halen, maar dat is het dan ook.

Geplaatst:

Er staat altijd veel uitleg bij maar ik vind het 12+ maar bijvoorbeeld bij gta heeft iemand daardoor nog ooit schade aangericht of moorden gepleegd denk het niet dus.

Geplaatst:

8Jaar gedaan.. Alhoewel... toen ik 8 was en gta speelde dacht ik er aan om later drivebys op de politie te doen :cab:

Geplaatst:

Zieke geest, no doubt. Wel heel eerlijk van je om het hier toe te geven, +1. :tu:

Ik heb 18+ gestemd. Waarom? Omdat het kan.. En omdat het altijd zo is geweest. Ik ben het er ook echt wel mee eens. GTA heeft veel weg met de echte wereld, een straat lijkt op de straat waar je woont. Dan moet je wel een beetje aan het einde zitten van je emotionele ontwikkeling wil je kunnen scheiden dat in een game met een scooter over de stoep knallen wel kan, en in het echt niet.

Geplaatst:

Ik heb op 14 jaar gestemd. Ik denk dat de mensen rond die leeftijd al wel het verschil tussen realiteit en de game kunnen snappen. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Mensen die van 6 tot 12 hebben gekozen zijn echt stom, écht stom!.. Je weet dat dit soort spelletjes grote invloed heeft op het gedrag van kleine kinderen. Die leren dat aan en ook die scheldwoorden en dan is dat er weer moeilijk uit te trappen. Gewoon 16+, vindt ik het beste. En 18+ vindt ik al helemaal goed maar met 16+ zou ik er ook wel mee eens zijn. Maar van 12 tot 16 vindt ik gewoon niet goed en dat van 6 tot 12 al helemaal niet. En weet je waarom 16+? Omdat de meeste denk ik die gestemt hebben onder de 16 zijn dus die denken nog niet goed na, ik ben nu 18 dus ik weet wel wat voor invloed deze spelletjes hebben als je gewoon er volwassen over nadenkt. Tuurlijk zijn er kinderen bij die eerder volwassen zijn dan een ander, maar dan denk ik dat het verstandiger is de leeftijd omhoog te gooien dan omlaag, ook al zijn er meer kinderen volwassener dan de ander of andersom. Er zijn toch kinderen die niet goed nadenken, en om dat te voorkomen zijn deze leeftijdgrenzen er en dat vindt ik prima, en ik vindt het jammer voor een kind die het een leuk spelletje vindt maar nog te jong is, maar ik vindt gewoon wachten tot hooguit 16+. Rockstargames denkt er anders over, die denken 18+ en dat vindt ik oke. En wat de ouders doen, dat mogen ze lekker zelf weten. Maar zij zitten straks misschien in de problemen doordat z'n kind een juf of meester uitscheld, misschien wel slaat. En dan noemen ze die kinderen hét probleem, terwijl de ouders er niks mee gedaan hadden.

Bewerkt: door android
Geplaatst:

Mensen die van 6 tot 12 hebben gekozen zijn echt stom, écht stom!.. Je weet dat dit soort spelletjes grote invloed heeft op het gedrag van kleine kinderen. Die leren dat aan en ook die scheldwoorden en dan is dat er weer moeilijk uit te trappen. Gewoon 16+, vindt ik het beste. En 18+ vindt ik al helemaal goed maar met 16+ zou ik er ook wel mee eens zijn. Maar van 12 tot 16 vindt ik gewoon niet goed en dat van 6 tot 12 al helemaal niet. En weet je waarom 16+? Omdat de meeste denk ik die gestemt hebben onder de 16 zijn dus die denken nog niet goed na, ik ben nu 18 dus ik weet wel wat voor invloed deze spelletjes hebben als je gewoon er volwassen over nadenkt. Tuurlijk zijn er kinderen bij die eerder volwassen zijn dan een ander, maar dan denk ik dat het verstandiger is de leeftijd omhoog te gooien dan omlaag, ook al zijn er meer kinderen volwassener dan de ander of andersom. Er zijn toch kinderen die niet goed nadenken, en om dat te voorkomen zijn deze leeftijdgrenzen er en dat vindt ik prima, en ik vindt het jammer voor een kind die het een leuk spelletje vindt maar nog te jong is, maar ik vindt gewoon wachten tot hooguit 16+. Rockstargames denkt er anders over, die denken 18+ en dat vindt ik oke. En wat de ouders doen, dat mogen ze lekker zelf weten. Maar zij zitten straks misschien in de problemen doordat z'n kind een juf of meester uitscheld, misschien wel slaat. En dan noemen ze die kinderen hét probleem, terwijl de ouders er niks mee gedaan hadden.

Dan ben ik stom

Geplaatst:

Voor mij is het 14 jaar, van mij is 12 echt de grens, maar dan ook alleen wanneer ze goed het verschil tussen de echte wereld en de GTA wereld zien.

Geplaatst:

Heel typisch dat alle oudere leden ook oudere leeftijden wegzetten. Logisch, die hebben ook meer verstand, want dat komt met de jaren. Natuurlijk zeggen de meeste van 13 jaar niet dat je 16 jaar moet zijn om het te mogen spelen. Dan zouden ze het zelf niet mogen spelen...

Hoe jonger, hoe beïnvloedbaarder. Er zijn altijd kinderen die er wel mee om kunnen gaan, maar er zijn er ook genoeg die het niet kunnen. Kijk naar Ultimate-Killer hierboven: zo gaat dat nu eenmaal. Als kinderen ergens mee opgroeien, gaan ze het normaal vinden.

Geplaatst:

Ik speel al spellen uit de gta reeks al vanaf mijn 10 jaar en als je zo jong bent sta je niet stil wat al dat geweld, verhaal, enzo. Als klein kind was ik meer bezig overal aan het rond rijden en ontdekken in die grote open wereld. Dus 16+ is in principe de beste leeftijd om volledig van de gta ervaring te genieten, het verhaal te begrijpen en natuurlijk de classic R* humor te begrijpen :puh: .

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb gekozen voor 12plus omdat gta 3 en gta vice city meevalen san andreas (met name de hot coffee mod) en 4 (omdat je een progamma bij een hoer kunt kiezen) :tu: is een ander verhaal

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...