Robin2130 Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 (bewerkt) FF een vragie weten jullie wanneer The Day After Tomorrow uitkomt op DVD???? enneh heeft iemand misschien TDAT al op de pc staan?????? zo ja stuur me dan ff een pb Bewerkt: 3 juli 2004 door robin2130 Reageren
MightyDuck Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 Ik heb em al op DVD , zeer goeie film heb em ook gezien in de bios een maand geleden. Reageren
Tim14 Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 slechte film vind ik ook slecht gemaakt en een ijstijd kan je niet overleven Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 ja maar het zijn wel vette shots met die vloedgolf enzo Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 slechte film vind ik ook slecht gemaakt Slecht verhaal: Mee eens, dûh! Slecht gemaakt: Niet mee eens, kom op, die special effects zijn prachtig! en een ijstijd kan je niet overleven Hoe komt het dan dat er nu mensen leven? :rolleyes: Reageren
Tim14 Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Geplaatst: 16 juli 2004 (bewerkt) omdat de ijstijd is geweest nadat de mensen op aarde zijn gekomen..... en het is slecht gemaakt vind ik ja heb je dat op het begin gezien als de grond begin te scheuren...... das kei nep en het verhaal is van finding nemo gejat Bewerkt: 16 juli 2004 door tim13 Reageren
killerbee Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Geplaatst: 16 juli 2004 (bewerkt) omdat de ijstijd is geweest nadat de mensen op aarde zijn gekomen.....en het is slecht gemaakt vind ik ja heb je dat op het begin gezien als de grond begin te scheuren...... das kei nep en het verhaal is van finding nemo gejat uhm je hebt nie goed opgelet bij geschiedenis les of je moet het nog krijgen maar de ïndianen komen oorspronkelijk uit india maar toen de ijstijd er was was de zee bevroren en zijn ze overgestoken en in amerika gaan wonen of weet ik veel hoe ik da moet zeggen :rolleyes: tip: kijk discovery daar leer je dit soort dingen Bewerkt: 16 juli 2004 door killerbee.nl Reageren
Tim14 Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Geplaatst: 16 juli 2004 mm nee ik ben niet zo studie man die naar discovery kijkt en goed op let bij geschiedenis....... maar goed ik vind het toch een slechte film Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 beter dan dat Titanic gejank in 1998 dat was echt een rampenfilm!!! Reageren
Lantyz Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 en het verhaal is van finding nemo gejat HAHAHAHAHAHAHAHA Je zit me nu op te naaien, right? :lol: *ahum* --back ontopic-- The Day after Tomorrow is sowieso een film waar je van moet houden. Je moet er niet naartoe gaan om van een overweldigend ontroerend verhaal te genieten. Reageren
Tim14 Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 en het verhaal is van finding nemo gejat HAHAHAHAHAHAHAHA Je zit me nu op te naaien, right? :lol: *ahum* --back ontopic-- The Day after Tomorrow is sowieso een film waar je van moet houden. Je moet er niet naartoe gaan om van een overweldigend ontroerend verhaal te genieten. ja het lijkt wel op finding nemo dat had ik al heel snel tijdens de film in de gaten! een vader die zijn zoon gaat zoeken wat het ook mag kosten! maar ik hou niet zo van echte rampenfilms ik hou meer van -misdaad -thriller -drama en nog een klein beetje science fiction of hoe je dat ook zegt <_< Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 ja het lijkt wel op finding nemo dat had ik al heel snel tijdens de film in de gaten!een vader die zijn zoon gaat zoeken wat het ook mag kosten! Hahahahaha :lol: ben je nu echt serieus? Want dan is Finding Nemo misschien wel van Saving Private Ryan gejat. Want daar wordt ook een zoon koste wat het kost gered. Of was Saving Private Ryan nu van de Ilias overgenomen? Reageren
Tim14 Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 maar je hebt wel veel van dat soort films eigenlijk daarom vind ik het ook een slechte film inderdaad is het wel een leuk stukje als heel de stad over stroomt maar verder vind ik het niet echt veel voorstellen Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 Nee, okee, het verhaal stelt geen ene donder voor, dat ben ik ook zonder meer met je eens. Maar daar gaat het mij ook helemaal niet om bij dat soort films. The Day after Tomorrow is gewoon een film om alle laatste snufjes op technisch filmgebied te laten zien. En die zijn mooi, zonder meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.