Jump to content

PC MD8371


TheDude2.0

Recommended Posts

Hoi allemaal

Ik ben bijna jarig dus krijg in een PC ; )

Maar kan je met deze PC een beetje goed gamen?

of moet ik dan iets aanpassen?

- Intel CoreTM i7 3770 processor (3.4GHz,

intel Turbo Boost technieck 2.0,

8MB intel Smarth Cache)

-AMD RadeonTM HD7670 DirectX

11 videokaart 1024 MB DDR5

-8 GB DDR3 SDRAM werkgeheugen

-1 TB Hardeschijf (1.000 GB)

-DVD-/CD-Brander

-WiFi b/g/n

-gigabit LAN

-aansluitingen: 3x USB 3.0 7x USB 2.0, HDMI, VGA en DVI-D

Voor de rest lijkt me het wel een goede PC ; )

Groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult wel paar fanboys krijgen dat dit of dat beter is, maar ik ga gewoon op je lijstje af en ik kan zeggen dat het goed genoeg is, ik heb bijna dezelfde specs en daar kan ik alle nieuwe games op het allerhoogst mee draaien!

Link to comment
Delen op andere websites

De videokaart is een beetje slecht, niet zo slecht dat je de nieuwste games niet aankan, maar je kan bijvoorbeeld geen Battlefield 3 op High spelen, mischien nog maar net medium.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel wat 'opletten' met de videokaart. Slecht is ie niet, maar ik heb gelezen ( http://www.techpowerup.com/158086/AMD-Slips-Out-Radeon-HD-7670-to-OEMs.html ) dat de HD7670 eigenlijk een opnieuw-uitgebrachte 6670 zou zijn. Heb zelfs ontdekt dat deze GPU op enkele punten wat zwakker is dan mijn 3-jaar oude videokaart. Dus "(zowat) alle games op aller-hoogst" zou ik betwijfelen.

(en Zombiespeed was me ongeveer voor, maar ja xD)

Rest ziet er trouwens wel goed uit denk ik. Volgens mij ga je er ook wel alles op kunnen draaien, maar ik denk dat, van alle onderdelen, de videokaart misschien nog wel het snelst zal verouderen.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Het nadeel van pre builds is trouwens ook :

1. De airflow is meestal slecht, waardoor de componenten niet goed worden gekoeld.

2. Ruimte voor upgrades is meestal slecht, waardoor je haast om de 4 jaar weer een nieuw computertje van 800 euro moet kopen.

3. Voeding levert net genoeg stroom, dus als je later een nieuwe videokaart wil kopen moet je ook nog weer een nieuwe voeding kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog nooit gehoort van de Geforce 3200, kan hem ook nergens op internet vinden.

Dat kan een echt oude videokaart zijn van een jaar of tien terug.

Als dat zo is, dan zeker NIET doen!

Je zou dan beter voor bijvoorbeeld een HD 6870/6970. Als je budget het toelaat zou je ook nog voor een 7850/70 of zelfs 7950/70 kunnen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zult wel paar fanboys krijgen dat dit of dat beter is, maar ik ga gewoon op je lijstje af en ik kan zeggen dat het goed genoeg is, ik heb bijna dezelfde specs en daar kan ik alle nieuwe games op het allerhoogst mee draaien!

De fuck? :7

Maarja, jij hebt het over een Medion geval of niet?

Mijn moeder heeft ook een Medion-pc, en dat zijn me toch een flut dingen. Die van ons was kapot gegaan (kan gebeuren), maar tijdens het repareren ervan hebben ze op de een of andere manier ons dezelfde pc teruggegeven, maar toch de CD-poortjes weten te slopen. Ook maakt hij een apart lawaai, en voelt de kast een beetje... el cheapo aan.

Enfin, de specs zien er best goed uit (vooral voor de prijs), dus ik vond het wel een mooi koopje.

Pas overigens op met wat bovenstaande heren adviseren, als jij zelf dingen gaat toevoegen/veranderen aan de hardware van je pc vervalt je garantie!

Link to comment
Delen op andere websites

echt waar he

een 7970 en jullie zeggen ja net bf3 medium :schater:

ik heb hier een 6770 en draai alles high

high, medium... dit zegt niet alles. FPS moet je ook nog meerekenen. Een videokaart die high haalt met 70FPS of een videokaart die 20FPS haalt, zit nogal wat verschil in. Ikzelf vind gamen onder 50FPS al schokkerig, dus zet ik mijn instellingen op high. Terwijl ik ultra ook kan spelen, maar met een FPS van 20-30.

Het ligt eraan wat hij zelf fijn vind, een hogere instelling met lage FPS of een lagere instelling met hogere FPS. Ik zou zelf voor een nVidea 570 en daarboven, of een AMD 6870 en daarboven gaan. (Als dit in het budget past)

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

echt waar he

een 7970 en jullie zeggen ja net bf3 medium :schater:

ik heb hier een 6770 en draai alles high

Inderdaad, de specs die de makers vrijgeven zijn meestal 'n beetje overdreven.

Je had geloof ik voor max een 6950 nodig, ik draai ook op max met een 6850 ;p

Link to comment
Delen op andere websites

echt waar he

een 7970 en jullie zeggen ja net bf3 medium :schater:

ik heb hier een 6770 en draai alles high

Inderdaad, de specs die de makers vrijgeven zijn meestal 'n beetje overdreven.

Je had geloof ik voor max een 6950 nodig, ik draai ook op max met een 6850 ;p

Draai je wel op 1920x1080 dan?

Ze gaan vaak van Full HD uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...