Jump to content

DirectX: Unable to install d3dx9_34_x64.inf


Die Hard

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb sinds zaterdag Max Payne 3 in bezit, maar DirectX wil maar niet installeren. Halverwege de installatie blijft hij hangen bij een bestand en ik krijg dan de melding dat de installatie is mislukt. Als ik dan bij DXError.txt ga kijken staat er het volgende:

--------------------
[06/04/12 20:06:15] module: infinst(Jun 20 2007), file: infinst.cpp, line: 730, function: ExecuteInf

   Failed API:		SetupInstallFromInfSection()
   Error:		(15100) - Kan het MUI-bestand niet vinden.



   Unable to install C:\Users\Jeff\AppData\Local\Temp\DX6171.tmp\d3dx9_34_x64.inf:[DefaultInstall]. The file may be damaged.

--------------------
[06/04/12 20:06:15] module: infinst(Jun 20 2007), file: infinst.cpp, line: 792, function: WinMain

   ExecuteInf() failed.

Hebben jullie enig idee wat dit is, of hoe het opgelost kan worden? Op Google valt er absoluut niks te vinden, ik heb al allerlei systeemdingen gedaan zoals sfc /scannow en allerlei andere programmatjes geprobeerd in de hoop dat ze het bestand konden repareren o.i.d. Ben echt ten einde raad, omdat ik de game zonder deze DirectX-bestanden niet kan spelen. Het gaat overigens om het volgende programmatje: klik. Scroll een beetje naar beneden, het bestand staat onder het kopje Het DirectX End-User Runtime-pakket. Dit is hetzelfde pakket als hetgene dat is meegeleverd bij Max Payne 3.

Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, in ieder geval bedankt voor de moeite die jullie ervoor zouden willen doen. :)

Met vriendelijke groet,

Die Hard

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je even je specificaties posten?

Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.120330-1504)

Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)

System Manufacturer: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD

System Model: MS-7596

BIOS: Default System BIOS

Processor: AMD Phenom II X4 965 Processor (4 CPUs), ~3.4GHz

Memory: 8192MB RAM

Available OS Memory: 8192MB RAM

Page File: 2463MB used, 13917MB available

Windows Dir: C:\Windows

DirectX Version: DirectX 11

Videocard name: AMD Radeon HD 6700 Series

Heb je hier genoeg aan? :puh:

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar de site van DirectX en downloadt daar de nieuwste drivers. Ga ook eens naar de site van je grafische kaart en downloadt daar ook eens de nieuwste drivers.

Ik heb al allerlei programmatjes van DirectX gedownload die missende bestanden zou moeten toevoegen en de nieuwste versies zou moeten installeren, maar die hielpen allemaal niet. Van DirectX drivers heb ik echter nooit gehoord, en ook op de website van Microsoft (DirectX heeft geen eigen website) kan ik niets qua drivers vinden. Zou je een linkje kunnen geven naar die drivers? De drivers van m'n grafische kaart heb ik tot twee keer toe ge-update, dus dat is al gebeurd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Verwijder anders DirectX 11 is helemaal, en installeer hem dan. (Misschien installeren via de installatieprogramma van MP3? Je ziet namelijk wel is 'Wilt u DirectX installeren?', en dan op Ja klikken)

Link to comment
Delen op andere websites

Verwijder anders DirectX 11 is helemaal, en installeer hem dan. (Misschien installeren via de installatieprogramma van MP3? Je ziet namelijk wel is 'Wilt u DirectX installeren?', en dan op Ja klikken)

DirectX 11 komt standaard met Windows 7 en valt niet te verwijderen.. Had er ook al aan gedacht, maar 't is niet mogelijk. :(

Link to comment
Delen op andere websites

@ die hard

Waneer jij een windows 7 clean install doet is er geen direct X aanwezig

En valt net als normale software gewoon te verwijderen

Bewerkt: door Msigamer08
Link to comment
Delen op andere websites

@ die hard

Waneer jij een windows 7 clean install doet is er geen direct X aanwezig

En valt net als normale software gewoon te verwijderen

Kan je me dan laten zien waar ik het kan verwijderen? Op elk ander forum kom ik toch echt reacties tegen dat DirectX 11 niet te verwijderen is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ die hard

Waneer jij een windows 7 clean install doet is er geen direct X aanwezig

En valt net als normale software gewoon te verwijderen

Kan je me dan laten zien waar ik het kan verwijderen? Op elk ander forum kom ik toch echt reacties tegen dat DirectX 11 niet te verwijderen is. :puh:

Handmatig? Gebruik de zoekfunctie en verwijder de hele DirectX map en alles erom heen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ die hard

Waneer jij een windows 7 clean install doet is er geen direct X aanwezig

En valt net als normale software gewoon te verwijderen

Kan je me dan laten zien waar ik het kan verwijderen? Op elk ander forum kom ik toch echt reacties tegen dat DirectX 11 niet te verwijderen is. :puh:

Handmatig? Gebruik de zoekfunctie en verwijder de hele DirectX map en alles erom heen.

Niet te vinden via de zoekfunctie, die bestanden staan volgens mij verspreid over heel de computer.

Link to comment
Delen op andere websites

@ die hard

Waneer jij een windows 7 clean install doet is er geen direct X aanwezig

En valt net als normale software gewoon te verwijderen

Kan je me dan laten zien waar ik het kan verwijderen? Op elk ander forum kom ik toch echt reacties tegen dat DirectX 11 niet te verwijderen is. :puh:

Handmatig? Gebruik de zoekfunctie en verwijder de hele DirectX map en alles erom heen.

Niet te vinden via de zoekfunctie, die bestanden staan volgens mij verspreid over heel de computer.

Ik ben ook even gaan googlen; niks anders zit erop dan een windows re-installatie, dan gooit hij er ook een clean DirectX op, tot zover ik overal lees.

Link to comment
Delen op andere websites

@ die hard

Waneer jij een windows 7 clean install doet is er geen direct X aanwezig

En valt net als normale software gewoon te verwijderen

Kan je me dan laten zien waar ik het kan verwijderen? Op elk ander forum kom ik toch echt reacties tegen dat DirectX 11 niet te verwijderen is. :puh:

Handmatig? Gebruik de zoekfunctie en verwijder de hele DirectX map en alles erom heen.

Niet te vinden via de zoekfunctie, die bestanden staan volgens mij verspreid over heel de computer.

Ik ben ook even gaan googlen; niks anders zit erop dan een windows re-installatie, dan gooit hij er ook een clean DirectX op, tot zover ik overal lees.

Zat er al aan te denken ja.. Een back-up maken van al mijn huidige Documenten, Afbeeldingen en Downloads, en games etcetera er later zelf weer op zetten? Is dit echt de enige oplossing? En hoeveel raak ik kwijt bij zo'n re-installatie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...