Die Hard Geplaatst: 5 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2012 Ik kan Windows 7 wel opnieuw installeren op een manier waarop al m'n bestanden, instellingen en programma's op de computer worden behouden, maar houdt dat niet in dat dat bestand van de foutmelding niet wordt vervangen/gerepareerd? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Geplaatst: 5 juni 2012 Ik kan Windows 7 wel opnieuw installeren op een manier waarop al m'n bestanden, instellingen en programma's op de computer worden behouden, maar houdt dat niet in dat dat bestand van de foutmelding niet wordt vervangen/gerepareerd? Als je windows 7 opnieuw installeert verwijderd hij in principe alles, vervolgens maakt hij windows.old, daarin staat alles van jou. dit wordt echter niet gebruikt omdat het .old is. Vervolgens installeert hij alles, dus ook DirectX Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 5 juni 2012 Rapport Geplaatst: 5 juni 2012 @ die hard Waneer jij een windows 7 clean install doet is er geen direct X aanwezig En valt net als normale software gewoon te verwijderen Kan je me dan laten zien waar ik het kan verwijderen? Op elk ander forum kom ik toch echt reacties tegen dat DirectX 11 niet te verwijderen is. Het kan niet via software maar wel via een andere weg Ik weet hem zo niet maar heb het wel eens gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.