Jump to content

Beyond: Two Souls

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

5282-beyond-two-souls.JPG

Beyond: Two Souls

Ontwikkelaar: Quantic Dream

Uitgever: Sony Computer Entertainment Europe

Genre: Action/Adventure/Interactive Drama

Platforms: PS3 Exclusive

Aantal spelers: 1

Release: Nog niet bekend

Demo: Nog niet bekend

Website: www.BEYONDPS3.com

Beyond: Two Souls was waarschijnlijk het meest aparte en voor sommigen ook de beste game van de Sony persconferentie op de E3. Het is het nieuwe spel van Quantic Dreams, de makers van Heavy Rain, en deze game moet zowat in hetzelfde genre en in dezelfde richting evolueren.

David Cage legde uit dat het verhaal deze keer wel meer esoterisch is, want terwijl we het leven volgen van een meisje gedurende vijftien jaar worden er veel vragen gesteld over het leven en wat er daarna gebeurd. Het wordt helemaal anders dan alles wat we al gezien hebben:

Beyond will be unlike anything you have ever experienced before. If you make the right decisions, maybe you will discover what lies beyond.

Leuk om weten is ook dat Ellen Page de rol speelt van Jodie Holmes, de hoofdrolspeelster, en haar acteertalent werd via motion capturing opgenomen.

----

BEYOND: Two Souls is a unique psychological action thriller featuring Academy Award® nominee, Ellen Page in the lead role. Experience the incredible life of a person who possesses extraordinary powers through a connection with an invisible entity. Watch as your actions and decisions determine her fate and face incredible emotional challenges never before seen in a video game.

Screens:

41417130645440610872121.jpg

41162930645447610871457.jpg

41463330645446277538252.jpg

47724830645459944203569.jpg

47431530645462610869936.jpg

41660230645469277535924.jpg

E3 Trailer:

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

Aan de screens te zien, kon ik meteen zien dat het om de makers van Heavy Rain ging.

Het spel ziet er wel mooi uit, aangezien ik Heavy Rain al eens heb uitgespeeld (en al de dader wist), lijkt me een soort gelijk spel als dit wel leuk.

Ik ben wel benieuwd naar de opbouw/besturing dat je telkens keuzes moest maken in een bepaalde tijd en dat je weer iemand moet redden, maar aangezien er staat dat het spel andere is dan de voorganger zou ik niet weten als het een zelfde opbouw heeft.

Geplaatst:

Toen ik het concept van Heavy Rain hoorde, sprak me dit meteen aan. Ik had toen nog geen PS3 en heb het niet gekocht, maar ik ben wel geïnteresseerd in soortgelijke spelen. Voorlopig weet ik niet precies waar het over gaat, wat je allemaal kunt doen, maar ik ga dit spel toch wel in het oog houden.

Geplaatst:

Aan de screens te zien, kon ik meteen zien dat het om de makers van Heavy Rain ging.

Het spel ziet er wel mooi uit, aangezien ik Heavy Rain al eens heb uitgespeeld (en al de dader wist), lijkt me een soort gelijk spel als dit wel leuk.

Ik ben wel benieuwd naar de opbouw/besturing dat je telkens keuzes moest maken in een bepaalde tijd en dat je weer iemand moet redden, maar aangezien er staat dat het spel andere is dan de voorganger zou ik niet weten als het een zelfde opbouw heeft.

Het gaat vooral om het verhaal en het spel zelf wat anders is dan tevoren. Ik denk dat de gameplay (controls) hetzelfde zullen zijn als bij Heavy Rain, wellicht verder en beter ontwikkeld.

Geplaatst:

Het gaat vooral om het verhaal en het spel zelf wat anders is dan tevoren. Ik denk dat de gameplay (controls) hetzelfde zullen zijn als bij Heavy Rain, wellicht verder en beter ontwikkeld.

Oké ;), sowieso zijn de graphics wel verbeterd.

Geplaatst:

Net zoals Heavy Rain eigenlijk meer een interactieve film dan een game. :puh:

Maar net zoals Heavy Rain ziet ook deze game er mooi uit, ik ga er alleen nog even mee wachten om hem te kopen wanneer die uitkomt.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik vind em er net als Heavy Rain gewoon zwaar top uitzien. Vind de games wel iets meer voor volwassenen, ik merk dat veel tieners gewoon het geduld niet kunnen opbrengen voor deze game. Correct me if i'm wrong.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...