gtaspeeder Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Geplaatst: 8 juni 2012 (bewerkt) hoi ik heb met een wineskin conversie de 2.0 imgtool van spooky geconverteerd in een mac app , voor de mac users maar het lijkt me wel netjes om toestemming te vragen aan die zekere spooky , punt is dat ik nergens contactgegevens kan vinden en ook geen forum waar hij op zit kan iemand me aan gegevens of een forum waar hij op zit helpen ? mvg Bewerkt: 8 juni 2012 door gtaspeeder Reageren
Basssss Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Geplaatst: 8 juni 2012 Heb je al gezocht of 'ie een account op GTAForums.com heeft? Dat is waar de meeste modders zijn. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Dit is zijn GTAForums account: Klik Maar aangezien zijn laatste activiteit op 7 April was lijkt het me sterk dat hij nog actief is op GTAForums, maar je kunt altijd nog proberen hem een berichtje te sturen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.