DENNUSZ Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Geplaatst: 8 juni 2012 hey! ik heb sinds een week GTA San Andreas op m'n laptop geinstalleerd.. en nou zelfs na een paar keer saven krijg ik geen User Files mapje.. maar bij GTA Vice City dan weer wel? normaal moet er ook een SA Userfiles mapje staan maar die staat er niet.. hij staat gewoon nergens op mn laptop?! zie afbeelding voor wat meer duidelijkheid.. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Geplaatst: 8 juni 2012 Al geprobeerd door middel van de zoekbalk rechtsboven? Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Geplaatst: 8 juni 2012 Kan het spel zelf wel of niet de savegames vinden? Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 9 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 ^^ Al geprobeerd.. geen zoekresultaten gevonden. ^ en het spel kan de savegame zelf wat ik heb (gewoon van het begin.. Tagging Turf ofzoiets) vind hij wel en laad hij ook wel gewoon... daarom vind ik het zo raar. Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 juni 2012 Rapport Geplaatst: 12 juni 2012 Kijk ook eens in je data map binnen je GTA San Andreas installatie. Ik meen dat daar ook nog wel eens je savegames geplaatst kunnen worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.