RS-modder Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Ja ik lees vaak snelle jelle of gewoon hele spannende boeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Ik ben geen boeken fan helaas. Ik lees ook nooit boeken. Ik vind dat echt HEEl saai. Ik kijk liever films ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Impulse_W Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Geen boeken voor mij! Ik vind het saai en tijd-verneukend. Alleen moet ik soms wel boeken lezen voor school. Dat is echt oervervelend! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Ik lees boeken omdat het MOET van school. Heb net 'het Gouden Ei' gelezen, en ben nu met het Engelse boek 'Boy' bezig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 "Soms eens, ik vind het niet zo heel interessant." Dat antwoord past preciés bij mij Ik lees wel Harry Potter en jeugdthrillers (ik ben 14). Nééééééé, geen Kippenvel of zulke debiele zooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 nope, alleen als ik verplicht word van school uit, dan moet het wel maar anders.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Alleen de saaie schoolboeken . De rest vind ik ook niks aan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Ik lees boeken omdat het MOET van school. Heb net 'het Gouden Ei' gelezen, en ben nu met het Engelse boek 'Boy' bezig. Ik kan met je mee huilen. Want ik MOET ook een boek voor maandag uit hebben, heb nog 190 blz. te gaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Een boek dat ik net uit heb, één dat ik bezig ben en een boek waar ik bijna ga aan beginnen als het ndere uit is: Thea Beckman - Kruistocht in Spijkerbroek (uitgelezen) [Cover = Film-editie] Een jongen die in de tijd wil reizen, hij doet het en ontmoet veel mensen. Hij doet mee aan een kinderkruistocht en raakt verwikkeld in een groot avontuur dat de moeite is om te lezen! Helen Vreeswijk - De Stalker (bezig) [Op waarheid gebaseerd, deze schrijfster is rechercheure] Een populair meisje met een leuke vriend dat wordt lastiggevallen door een stalker. Samen met haar vrienden krijgt ze dreigbrieven, en de stalker onderneemt steeds meer acties om haar te krijgen. Haar leven wordt een hel. J.R.R. Tolkien -In de ban van de Ring: de Reisgenoten (ga beginnen na voorgenoemd) [Cover= 50 jaar] Wel bekend hier zeker? Het eerste deel van 'The Lord of the Rings', alleen uitgebreider in boekvorm en bestaat al heel erg lang. Zit zelfs een kaart bij van de dorpen, en ik ga er bijna aan beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60000_1485553405 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Ik haat lezen. Ik kijk veel liever naar de films dan naar die boeken. Geen letters. alleen cijfers en beeld voor mij. (Toch blijf ik trouw door posten op GTA Forum .) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 By the way boeken lezen is ook zeer belangerijk je moet toch ooit boeken lezen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) By the way boeken lezen is ook zeer belangerijk je moet toch ooit boeken lezen? Dat is waar ,boeken kunnen je veel bijleren.En soms moet je je eigen fantasie in toepassen en dat vind ik goed ,en leuk trouwens.Boeken zijn zo slecht niet als je maar iets weet wat jij interesant vind ,boeken zijn de beste manier om iets te leren hoor .Waarom denk je dat ik wetenschap boeken lees om er wat van bij te leren .en ook om te weten wat ze daar doen.Het is veel leuker in een boek dan een saaie intervieuw met altijd dezelfde stem . Greetz Syfes Bewerkt: 4 januari 2007 door Syfes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Ik heb nu 4 dagen geduurd om een boek van 450 bladzijdes te lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Ik lees geen boeken,soms wel maar dan een serieus zoals "De Davinci Code" ofzo. Handleidingen lees ik ook,moet wel IB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sdajafol Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Ik lees redelijk vaak boeken, heb alles van In de ban van de Ring gelezen, en ben laatst met De Hobbit begonnen, maar wegens tijdgebrek gestopt. Ik heb ook alle delen Harry Potter gelezen, en de eerste 2 delen van Eragon staan hier ook allang al (ik wacht nogsteeds op deel 3), daarnaast heb ik veel andere boeken gelezen, de laatste tijd wat minder omdat ik er wat minder tijd voor heb, helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.