BangBros Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 By the way boeken lezen is ook zeer belangerijk je moet toch ooit boeken lezen? Dat is waar ,boeken kunnen je veel bijleren.En soms moet je je eigen fantasie in toepassen en dat vind ik goed ,en leuk trouwens.Boeken zijn zo slecht niet als je maar iets weet wat jij interesant vind ,boeken zijn de beste manier om iets te leren hoor .Waarom denk je dat ik wetenschap boeken lees om er wat van bij te leren .en ook om te weten wat ze daar doen.Het is veel leuker in een boek dan een saaie intervieuw met altijd dezelfde stem . Greetz Syfes Een vraagje ik zou ook weleens een boek over wetenschap willen lezen weet jij een goeie voor mij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 Ik lees vaak, daar word ik gewoon slim van. Toen ik 7 jaar was zalkt mijn moeder altijd naar mijn kop dat moest lezen . Greetz, GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weci Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Normaal lees ik niet zoveel boeken. Meer strips. Maar nu moeten we voor school 5 boeken lezen en nu moet ik wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Ik lees in het algemeen géén boeken. Ik moest ze wel eens voor school lezen en dat heb ik ook netjes gedaan. Ik heb nooit iets van het internet gehaald. En het waren best wel leuke boeken. Maar je ziet mij niet uit mij zelf een boek lezen. En als mensen een boek willen lezen vindt ik het niet gelijk "nerds" ofzo. Ik respecteer mensen die dat willen doen. Sommige mensen zullen mij wel weer een "nerd" vinden als ik op mijn PSP speel. In mijn ogen is niemand een nerd. PS: Stripboeken lees ik wel regelmatig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Mijn antwoord is duidelijk en kort: Nee af en toe lees ik wel een tijdschrift maar daar hou ik het ook bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Ik vind lezen niet echt leuk, maar ik moet voor school 5 boeken voor nederlands lezen, 2 voor engels, 1 voor frans en 1 voor duits . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ben007 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Ik less veel boeken,vooral die met betrekking tot gschiedenis.Ik vind dat soort boeken zeer interessant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kristof01 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Tellen stripboeken ook mee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Golden Nugget Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Nee,ik heb gestemd op nee dat is niet zo leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2012 Het laatste boek dat ik gelezen heb is "Spoedcursus Humor" van Rob Urgert. Hij was één van de grappenschrijvers voor Dit Was Het Nieuws en vertelt in het boek over van alle soorten humor, met tal van voorbeelden van grapjes van binnenlandse en buitenlandse comedians. Als je dus vanaf nu wél om mij moet lachen, dan weet je dat het een goed boek is. >>> Door NandroDavids: Soortgelijk topic bestond al, dus samengevoegd<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2012 Leuk topic , ik hb laatst het boek 'Overdosis' gelezen van Helen Vreeswijk, de 3e van de serie, het zijn erg leuke boeken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2012 Ik lees nooit een boek uit eigen wil, ik heb eigenlijk echt een hekel aan. Ik lees alleen boeken voor school en dan liefst zo dun mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2012 Ik lees heel zelden boeken of nooit, ik lees alleen boeken als het van school moet. Maar uit vrije wil? Nee niet echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2012 Ik ben normaal gesproken ook niet zo blij met het lezen van boeken. Maar sinds ik van mijn vader het boek: " Gijp " heb gekregen, wil ik steeds meer lezen iedere dag. Overigens wel altijd voor school boeken moeten lezen en daarvan boekverslagen moeten maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_NL Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2012 ik lees aleen boeken voor school anders ook echt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.