Jump to content

Lees jij boeken?


Velaro

Recommended Posts

Ik lees wel veel boeken vooral historische boeken, Heb hier thuis een Historica boek met de hele wereldgeschiedenis erin. Altijd leuk om doorheen te bladeren.

En momenteel lees ik het boek De Krimoorlog of De vernedering van Rusland van Orlando Figes. dik boek 600+ bladzijdes Maar erg uitgebreid en diepgaand op de stof.

Ik moet wel in de mood zijn om te lezen, Ik kan niet zomaar zitten en een boek pakken. Maar als ik lees dan lees ik wel meer dan een uurtje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    6

  • Silverbyte

    6

  • NicolaB

    6

  • 3L1077

    5

  • 5 weken later...
  • 10 maanden later...

Tijd om dit topic weer eens een schopje te geven!

Mijn laatste aankopen zijn Minder Dan Niks van Bret Easton Ellis en It van Stephen King.

Minder Dan Niks heb ik gekocht omdat ik Easton Ellis een interessante schrijver vind - hij deinst nergens voor terug in zijn boek en kan heel cynisch en zwartgallig uit de hoek komen. Dat kan ik wel waarderen.

It is natuurlijk een klassieker, en nadat ik als 12-jarige mateloos gefascineerd was door de verfilming, leek het me nu tijd om eindelijk eens het boek in huis te halen. Denk dat 'ie voorlopig nog wel even in de kast ligt, want het boek heeft ruim 1100 pagina's.

9789041416391_VRK.jpg

StephenKingIt-thumb-300xauto-31331.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Voornamelijk voor school, op het moment. Het literatuurdossier loopt echter richting z'n afronding, dus als ik tijd heb ga ik daarna misschien weer het lezen voor mezelf wat oppakken. Gisteravond (vannacht, eigenlijk) heb ik De Avonden van Gerard Reve uitgelezen. Een prettig maar apart boek, heel erg gericht op de gedachten en gevoelens van de hoofdpersoon, heb ik het idee. In de 'buitenwereld' gebeurt er verder weinig speciaals. Later deze week moet ik wat verslagen schrijven ter verwerking van het boek, dan zal één en ander me waarschijnlijk een stukje duidelijker worden.

Verder heb ik Jacked (de geschiedenis van Grand Theft Auto) en The Encyclopedia of New Wave nog liggen, waar ik zo nu en dan een stukje uitpik. Heel veel tijd voor lezen heb ik de laatste tijd helaas niet, zelfs als ik voor school een boek moet uitlezen moet ik daar echt tijd voor vrijmaken. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben een beginnend lezer en ik heb een verkeerde volgorde qua films en boeken. Ik heb eerst de films gezien en besluit dan om de boeken te lezen :clown:

De boeken die ik momenteel heb: de Harry Potter- en Hunger Games reeks

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb The Exorcist inmiddels uit en ben van plan weer verder te gaan met American Psycho, het boek waar ik na ongeveer 1/4 even mee gestopt was. De thematiek en setting is ontzettend tof, maar de manier waarop Easton Ellis steeds weer verzandt in langdradige observaties over iemands outfit, zorgt ervoor dat ik nooit echt lekker doorlees. Het is in lijn met de hoofdpersoon, maar die omschrijvingen hadden van mij iets minder gemogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...