Jump to content

Lees jij boeken?


Velaro

Recommended Posts

Ben weer voor de zoveelste keer de HarryPotter Reeks aan het lezen :) Ook lees ik nu af en toe boeken van Hitchhiker's Guide to The Galaxy ( een trilogie van vijf boeken + nog een zesde ;))

Dat is geen trilogie dan. :puh:

Momenteel zo'n 1200 pagina's van een welbekende horrorklassieker aan het verslinde aan het tempo schildpad die op z'n rug ligt.

9200000009834337.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    6

  • Silverbyte

    6

  • NicolaB

    6

  • 3L1077

    5

Ja ik lees best veel boeken. Ik ben nu 14 dus zit nog een beetje tussen kinderen en volwassenen in. Ik lees dus meestal boeken van John Flanagan en Carry Slee. En ik moet soms ontiegelijke saaie boeken voor Nederlands lezen. Ze noemen het literatuur maar volgensmij zijn ze gekozen op saaiheid..

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna alleen voor school. Afgelopen jaar dingen als Sonny Boy, Het Achterhuis, Kinderjaren en de scholieren klassieker Het Gouden Ei. Vier best leuke zeer interessante boeken (geen sarcasme) waarvan ik zeker geen spijt heb

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 year later...

Na al die loop van jaren ben ik er helemaal op afgestapt, gezien ik op 'n fascinerende wijze niet meer kan concentreren als ik ondertussen een stukje

aan het lezen ben in een boek. Naast dat kan het me ook niet meer boeien, ik lees veel liever verhalen (artikels) op een laptop o.i.d. Veel handiger, en

bovenal minder vermoeiend.

Link to comment
Delen op andere websites

Na al die loop van jaren ben ik er helemaal op afgestapt, gezien ik op 'n fascinerende wijze niet meer kan concentreren als ik ondertussen een stukje

aan het lezen ben in een boek. Naast dat kan het me ook niet meer boeien, ik lees veel liever verhalen (artikels) op een laptop o.i.d. Veel handiger, en

bovenal minder vermoeiend.

Heb je wel boeken die vroeger leuk vond?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel boeken die vroeger leuk vond?

Natuurlijk wel, ik heb vroeger ontiegelijk veel boeken aandachtig doorgelezen. Met name informatieve én leerzame boeken, kom enkel even niet op de

namen. Dat zijn er inmiddels té veel geworden. XD

Welk boek heb je ooit moeten lezen om tot zo'n conclusies te komen? sad2.gif

Ehm, 'k heb oprecht geen flauw benul. Ik vermoed dat 't heeft te maken met afnemende interesse en leeftijd. (Alhoewel ik niet geheel zeker ben over dat laatste.)

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk wel, ik heb vroeger ontiegelijk veel boeken aandachtig doorgelezen. Met name informatieve én leerzame boeken, kom enkel even niet op de

namen. Dat zijn er inmiddels té veel geworden. XD

spelling-in-de-lift-plus_handleiding-niveau-5.jpg

Welk boek heb je ooit moeten lezen om tot zo'n conclusies te komen? sad2.gif

Zo'n komt van zo ' een, hier had dus zulke moeten staan (om even in de spelling in de lift-style te blijven.)

Helemaal in de Spelling in de lift style:

Vul in:

Kies uit: Zo'n, zult, zulk of zulke

1. Welk boek heb je ooit moeten lezen om tot........................................ conclusies te komen?

2. Kijk nou toch eens Pim, ....... vis heb ik nog nooit gevangen!!!

3. Dit is nou typisch ...... gerecht dat Jantje niet lust.

4. ....... geboefte hoort hier niet thuis!

5. Vrees niet mijnheer, door dit middeltje ...... u geen last meer hebben.

6. Ellen vroeg aan Kees of ze ooit wel eens van ...... lekkere bessen heeft gegeten.

7. Fred vroeg Ria ten huwelijk in Madrid. Hij gaf haar daar ...... grote gouden ring.

8. Ik heb nog nooit ..... rotzooitje hier gezien.

9. Joop denderde van de trap af. ..... kabaal had men in het huis nog nooit gehoord.

10. ...... appelen zijn hier niet te koop.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...