Kaitjee98 Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2016 (bewerkt) Toen ik op de middelbare school verplicht boeken moest lezen voor de literatuurlijst zag ik er heel erg tegenop, vooral omdat het 'moeilijke''' boeken moesten zijn. Toch viel het allemaal wel mee, als je er maar eenmaal aan begint. Eigenlijk vond ik het na een tijdje helemaal niet erg om te doen, zolang je maar goed een boek kiest waarbij jij je ook prettig voelt. Nu lees ik buiten wetenschappelijke artikelen eigenlijk geen boeken meer. Misschien dat ik het wel eens weer kan gaan proberen. De bibliotheekpas heb ik nog steeds, dus wie weet... Bewerkt: 11 april 2016 door KaiSkillzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2016 Toen ik op de middelbare school verplicht boeken moest lezen voor de literatuurlijst zag ik er heel erg tegenop, vooral omdat het 'moeilijke''' boeken moesten zijn. Jaah, dat was dus echt gewoon nonsense. Ik werd echt gestoord van al die boekenlees opdrachten (6 per jaar), want het moest een boek zijn dat in het Nederlands was geschreven. Ik heb veel Engelse boeken gelezen, maar een Nederlandse boek? Max Havelaar en verder wat werk van Mulisch, Reve en Hermans. Jah, ik heb wel wat met naoorlogse literatuur Gelukkig bestond er iets als scholieren.com, dat heeft me veel hoofdpijn gescheeld.Momenteel lees ik nog steeds met regelmaat een Engels boek, zowel fictie (nu: The Darkest Room, origineel in het Zweeds, maar vooruit..) als non-fictie; onlangs begonnen met Being Mortal van Atul Gawande. In hele bijzondere gevallen waag ik me aan een autobiografie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2016 Max Havelaar is een misdaad tegen de mensheid en zou niet op leeslijsten mogen staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 (bewerkt) Net als Eline Vere Ik lees trouwens alleen nog als het moet. Vroeger las ik vrij veel, maar de interesse in boeken kelderde al vrij snel op de middelbare school. Bewerkt: 12 april 2016 door _Night-Men_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 (bewerkt) Ik las vroeger nooit, want het leek me toen echt saai. Tegenwoordig vind ik lezen steeds leuker worden en ben momenteel bezig in de boeken van Percy Jackson die geschreven zijn door Rick Riordan. https://nl.wikipedia...ki/Rick_Riordan Bewerkt: 12 april 2016 door Noretz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 Ik lees heel veel en zeker op vakantie. Momenteel in de serie a song of ice and fire bezig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 Nice, ik ook. Waar zit je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 Momenteel bezig in 'The Rules Of Attraction' van Bret Easton Ellis, maar ik heb zo'n belachelijk korte concentratieboog dat ik gemiddeld anderhalf boek per jaar uitlees. Tot zover wel een interessant boek, verder. Erg expliciet in z'n seks, drugs en geweld, maar de stream-of-consciousness stijl van vertellen maakt dat je er wel helemaal in zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 Nice, ik ook. Waar zit je? Net "Een feestmaal voor Kraaien" uitgelezen. Volgende boeken moet ik nog kopen. jij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 Net "Een feestmaal voor Kraaien" uitgelezen. Volgende boeken moet ik nog kopen. jij? Lees jij ze in het Nederlands? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 Net "Een feestmaal voor Kraaien" uitgelezen. Volgende boeken moet ik nog kopen. jij? Lees jij ze in het Nederlands? Klopt. Engelse versie zal ongetwijfeld beter zijn maar de vertaling vind ik goed genoeg gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 Ik ben met tweede boek bezig. Had er drie in het Nederlands gekocht, maar erna zal ik in het Engels verdergaan. Desalniettemin is er niks mis met de Nederlandse vertaling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2016 Ik heb een baantje voor drie dagen in de week. De dagen dat ik vrij ben wil ik wel eens een boek pakken. Laatst heb ik Inferno van Dan Brown gelezen. Een goed boek en echt een aanrader. Ik lees graag thrillers en detectives. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2016 Net als Eline Vere Laat dat nou net mijn favoriete Nederlandstalige boek zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2016 Dat kan alleen maar een grap zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.