Wooods Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2012 Demo is te downloaden(Gold), speelt lekker weg. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Doet mij teveel denken aan TDU2, maaar ik ga 'm wel kopen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 Eergisteren uitgespeeld. Nja, tot de "king" van het festival Echt een toffe game. Aanrader voor racegamefans Reageren
Rullez Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 Ik heb gisteren ook het festival uitgespeeld, nu dus verder gaan met de rest. Ben begonnen aan de multiplayer en om elke auto te verzamelen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 12 mei 2013 Rapport Geplaatst: 12 mei 2013 Ik zit te overwegen om 'm te kopen. Eerlijk gezegd ben ik niet echt van de race games maar deze ziet er toch wel strak uit. Het spreekt me ook aan vanwege het feit dat het een open wereld race game is, en je niet alleen maar hoeft te racen maar ook gewoon door (in dit geval) Colorado kunt scheuren. Kan iemand mij vertellen of dit ook een aanrader is voor mensen die niet zo'n enorme fan zijn van het race-genre? Reageren
Rullez Geplaatst: 13 mei 2013 Rapport Geplaatst: 13 mei 2013 Zeker een aanrader, veel toffe content en ook leuk voor de niet ervaren speler. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Oke Thnx, ga 'm binnenkort maar eens aanschaffen dan. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2013 Paar dagen geleden weer Horizon gespeeld. Het begint nu wel te irriteren hoe de overige racers rijden, het is nog erger dan TDU1+TDU2. Ze rijden serieus op iedereen in. Maargoed, dat is maar 1 puntje kritiek van het hele spel. Voor de rest is het een fijn spel om te rijden, een redelijk aantal auto's, mooie wegen, realistisch verkeer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.