Keepertje8 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Ik heb danet san andreas voor tweede keer uitgespeelt, en ik kwam net terug van ff drinke hale, want de credits begonne, en toen dacht ik ineens ergens bij "Special thanks to" BIGFOOT :huh: te zien staan. Is daar iets over bekend? Of is er een tekstdocument met de credits? Bewerkt: 9 juli 2005 door Keepertje8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Ik heb danet san andreas voor tweede keer uitgespeelt, en ik kwam net terug van ff drinke hale, want de credits begonne, en toen dacht ik ineens ergens bij "Special thanks to" BIGFOOT :huh: te zien staan.Is daar iets over bekend? Of is er een tekstdocument met de credits? Ik zou het niet weten,ik heb ook de credits afgezienm maar de naam:Big foot heb ik niet gezien. :blink: Ik denk dat het een bijnaam is voor iemand die meegeholpen heeft aan gta sanandreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Nee, ik heb het toch verkeerd gezien, ik denk het verward te hebben met BigBull :unsure: jammer <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 volgens mij heb jij iets te veel gedronken ! het zou wel raar wezen als dit echt zo was :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Nee, ik heb het toch verkeerd gezien, ik denk het verward te hebben met BigBull :unsure: jammer <_< De hele hype rond 'The Bigfoot' brengt mensen een beetje in de war volgens mij. Wat is het volgende Thanks to Alien Clark in plaats van Alain Clark? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Wat is er zo bijzonder aan Bigfoot? BigBull, vind ik ook vreemd Of is dat iets anders? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Wat is er zo bijzonder aan Bigfoot?BigBull, vind ik ook vreemd Of is dat iets anders? :rolleyes: ik vindt aan die achter naam niks vreemds. sommige mensen heten ook MC donalds van hun achternaam. ook niet verkeert toch ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Wat is er zo bijzonder aan Bigfoot?BigBull, vind ik ook vreemd Of is dat iets anders? :rolleyes: ik vindt aan die achter naam niks vreemds. sommige mensen heten ook MC donalds van hun achternaam. ook niet verkeert toch ? Naja, ik zoek er zelf ook nx achter, maar het was wel de allerlaatste! in de lijst van credits, onder het kopje "special thanks" of iets dergelijks <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.