Tim Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Ik heb een model in 3ds max gemaakt, maar deze bestaat uit lossen modellen, deze moet ik weer samensmelten met sketchup, kan iemand mij dat hier uitleggen p.s., eerst stond dit in een tutorial maar nu niet meer Reageren
burpicane Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 samensmelten in sketch up kan volgens mij niet hoor kan je dat niet beter in 3ds doen Reageren
Bradley H. Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Hij bedoelt vast in Z-modeller gewoon rechts: creat ---> object ---> uniteselect dan helemaal onderaan "select all" en dan gewoon op 1 object klikken in 1 van de 2D schermen Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Je kan het ook gewoon in 3dsmax doen hoor. Gebruik de attach functie Reageren
Jorge_F Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 Bedankt allemaal, met dat probleem zat ik ook net Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Waar zit die attach Functie die heb ik ook nodig Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Bij editable poly of in de modifier list Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 P.s. Soms kun je bij de ATTACH van EDIT poly niet alle objecten selecteren om samen te smelten, ga dan naar EDIT MESH en kies ATTACH, dan kun je gewoon objecten aanklikken en dan smelt hij vanzelf samen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 owke het is gelukt, maar een prob, ik heb een object op een object, ik heb eerst een verhoging gemaakt en daar een kubus op gezet, maar nu krijg ik de kubus niet met het plateu gesmolten, ehb plateua bestaat uit 3 delen die smaen gesmolten zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.