Jump to content

[gezocht] game computer

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedendag allemaal.

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede GAME pc.

Mijn budget is niet zo hoog (ong. €500,-).

Uiterlijk maakt mij niet zo veel uit, moet wel een sterke kast zijn.

Ik wil dat het games aankan zoals GTA IV en misschien wel GTA V :)

Ik denk dat er wat problemen zijn met het budget.

Hopelijk komen er toch wat reacties met mooie resultaten!

GospGTA -> Nick

Geplaatst:

Hallo GospGTA,

Het Graphics forum staat los van computer onderdelen zoals grafische kaarten om bijvoorbeeld zware games te kunnen spelen.

Hiervoor kun je in het vervolg beter je vraag stellen in het het Computer Talk forum en dan onder subforum Hardware.

>>> Door .Levi.: Topic verplaatst naar Computer Talk > Hardware.<<<

Geplaatst:

Heb je nog dingen zoals een hardeschijf die je kan hergebruiken? Dat is ook erg handig om geld te besparen.

Geplaatst: (bewerkt)

een game computer die voor de beste games die op het moment te krijgen zijn voor een budget van €500,- ik weet nu al dat dat niet mogelijk is.

Bewerkt: door GTAnerd 007
Geplaatst: (bewerkt)

Het kan wel mogelijk zijn, maar dan niet alles op het hoogste.

Ik zal wel op een ander forum een aanvraag doen, die lui daar hebben goed verstand van goedkope dingen :)

Heb even dit ding samengestelt : http://puu.sh/AhMb , er zit geen hardeschijf of windows bij, maar ik hoop dat je dat zelf nog hebt anders word het ook snel weer 60-100 euro duurder.

De totale prijs is trouwens in losse onderdelen, als je het in elkaar wil hebben gezet gaat het ongeveer 510 euro kosten.

De videokaart is trouwens krachtig genoeg om Battlefield 3 op high te kunnen.e

Edit : Ik lees overal, en hoor ook overal dat de i3 2100 beter scoort voor gaming dan de AMD processor, qua prijs verschilt er weinig in, en Intel werkt ook beter met de RAGE engine (Engine waarop GTA IV en de andere nieuwe Rockstar games op zijn gebouwd), persoonlijk als je dit systeem dus voor gaming wil gebruiken en niet 1080p films wil gaan renderen zou ik voor de i3 2100 kiezen.

Heb nu deze configuratie : http://puu.sh/AicR

Je moet daar nog 55 euro bij op tellen als je hem kant en klaar geleverd wil hebben, als je hem zelf gaat bouwen bespaar je 55 euro, maar ik raad je wel aan dat je dan eerst is even flink wat tutorials gaat bekijken.

Er zit trouwens geen hardeschijf of windows bij, mischien ken je iemand die daar nog wat verstand van heeft en heb jij nog een bruikbare hardeschijf.

En mischien kan iemand Windows 7 64 bit voor je erop zetten, wat ik wel aanraad sinds je 8gb geheugen hebt en de meeste games hebben tegenwoordig 64 bit nodig.

Bewerkt: door Zombiespeed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...