sk8made Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) heeft er iemand de echte saved game? Als je van gtagames.nl de 100% game download is hij niet echt 100%. Wie heeft hem wel en zou die ene hem dan naar mij toe willen mailen (maartenscherpenisse (at) hotmail DOT com)of online zetten (www.yousendit.com)? Bewerkt: 9 juli 2005 door sk8made Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Op GTAGames staat wel een echte 100% savegame van Zeemon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sk8made Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 die heb ik gedownload maar er zijn nog een paar missies over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Ik heb hem wel. Alle missie's alle vriendinnen en alle medailes op goud. Maar ik kan hem morgen pas opsturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sk8made Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) oké, alvast hartstikke bedankt :lookaround: Bewerkt: 9 juli 2005 door sk8made Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Hier is de 100% savegame. http://rapidshare.de/files/2945219/GTASAsf1.b.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ik ben hard bezig om 100% op de playstation2 te halen. Ik heb alle missies al uitgespeelt en alle huizen gekocht en nog wat. En nu zit ik op iets meer dan 75%. Ik moet nog wat race missies doen enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.