MaxVito Geplaatst: 14 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2013 Om hier even op terug te komen. Hoe moet dat PageFile bestand dan heten? Want mijn SSD is weer bijna vol. Ik zet er helemaal niks op. De download map van Google Chrome heb ik al verplaatst. Mvg, Max Reageren
Woody268 Geplaatst: 14 februari 2013 Rapport Geplaatst: 14 februari 2013 Dit programma kan je ook eens proberen zo zie je heel makkelijk welke mappen vele plaats innemen. http://www.jam-software.com/treesize_free/ Reageren
MaxVito Geplaatst: 15 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2013 Als ik kijk met WinDirStats. Is het een na grootste mapje het mapje : <Bestanden> / met de bestanden hiberfil.sys(geen idee wat het is maar heeft een grootte van 8.9 GB?!) en bootsect.bak (lijk mij iets voor het opstarten) erin. Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Geplaatst: 16 februari 2013 De hibernation file is de geheugen dump als je je computer in sluimerstand zet. Reageren
MaxVito Geplaatst: 16 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2013 Ow.. dus maar van afblijven Reageren
gtaissuper Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Geplaatst: 21 februari 2013 Ow.. dus maar van afblijven Je kunt een Hibernation file wel verwijderen door de sluimerstand uit te zetten, mocht je hem niet gebruiken. Alleen weet ik niet meer hoe. Mocht je het willen weten, dan zoek ik het wel even op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.