Tha CheatMaster Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Jordyknecht, gebruiik nu eens de / knop. Maarja je bent nieuw dus lees ff de GTAForum Regels door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Jordyknecht, probeer voortaan wat meer in 1 bericht te zetten Inplaats van elk bericht 1 zin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Jordyknecht, probeer voortaan wat meer in 1 bericht te zettenInplaats van elk bericht 1 zin maar ik kan niet verder komen met sa :angry: iemand hints voor de laatste heist? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 De laatste missie is "breaking the banks at caligula's. hier staat mooi uitgelegd wat je moet doen. En gebruik een goeie gun.Ik had het gedaan met de m4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 kan je met je ps2: 1.usb stick in de comp. doen en dan een mod er op zetten 2.usb stick in de ps2 en dan erkt de mod toch??? stuur ff snel antwoordt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Neej dat kan niet en er zijn niet meer cheats dan er op gtagames staan. Alleen met armax kan je meer cheats krijgen. Zie voor meer info over armax hier. En hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 kan je met je ps2:1.usb stick in de comp. doen en dan een mod er op zetten 2.usb stick in de ps2 en dan erkt de mod toch??? stuur ff snel antwoordt Volgens mij kan dat niet, maar dat weet ik niet zeker. Lijkt me eerlijk gezecht nogal raar :o . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 hoeveel kost action repley armax???(ps2) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 hoeveel kost action repley armax???(ps2) Je hebt me bericht dus niet goed gelezen of de links gevolgd <_< Anders had je het geweten. Dus alweer hier de link. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 hoeveel kost action repley armax???(ps2) Je hebt me bericht dus niet goed gelezen of de links gevolgd <_< Anders had je het geweten. Dus alweer hier de link. ga ik egt niet kopen 35 euro............................... dan ga ik maar voor een geweer bij de dump shop kopen hoor zo duur die spellen tegenwoordig sa bij mij is 2ehans 20 euro :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 hoeveel kost action repley armax???(ps2) Je hebt me bericht dus niet goed gelezen of de links gevolgd <_< Anders had je het geweten. Dus alweer hier de link. ga ik egt niet kopen 35 euro............................... dan ga ik maar voor een geweer bij de dump shop kopen hoor zo duur die spellen tegenwoordig sa bij mij is 2ehans 20 euro :rolleyes: Waar slaat dat nou weer op: "dan ga ik maar voor een geweer bij de dump shop" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 nix eigenlijk <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 wat zijn de krachtigste moves: van de sf gym? of van de lv gym? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) wat zijn de krachtigste moves:van de sf gym? of van de lv gym? Volgens mij is er geen verschil . Ikzelf vind de LV moves beter. (kickboxen) PS: Gebruik de Edit-knop om dubbelposts te voorkomen . Bewerkt: 11 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik vind sf beter zijn ook krachtiger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.