Jordyknecht Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Er zijn niet meer cheats dan die op gtagames staan. Wel kan je modden. wel op gtagames.nl staat de cheat niet dat elke voetganger elvis is.................................... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) op gtagames.nl staat de cheat niet dat elke voetganger elvis is.................................... hij heeft nog gelijk ook :lol: bij het PC, XboX gedeelte staat hij trouwens wel PC: Iedereen is Elvis BLUESUEDESHOES XboX: Iedereen is Elvis Left Trigger, B, Y, Left Trigger, Left Trigger, X, White, Up, Down, Left Bewerkt: 11 juli 2005 door ZeroHero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ja Jordy heeft wel gelijk(beetje) maare wat is die van elvis nouw voor de ps2 ik wil hem :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Hij staat ergens op een pagina van het nieuws dat geplaatst word. Zover ik weet staat hij nog niet bij de Lijst van de cheats van de PS2. Hier is de cheat: Elvis cheat Alle voetgangers veranderen in Elvis L1, Circle, Triangle, L1, L1, Square, L2, Up, Down, Left Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 hoeveel kost action repley armax???(ps2) Je hebt me bericht dus niet goed gelezen of de links gevolgd <_< Anders had je het geweten. Dus alweer hier de link. ik dacht dat ik de link al had gezien dus sorry voor de moeite Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zandr1989 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Mense neem is een kijkje op www.cheatcc.com ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Hij staat ergens op een pagina van het nieuws dat geplaatst word.Zover ik weet staat hij nog niet bij de Lijst van de cheats van de PS2. Hier is de cheat: Elvis cheat Alle voetgangers veranderen in Elvis L1, Circle, Triangle, L1, L1, Square, L2, Up, Down, Left dankje he d=Dragonmaster :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Julez Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 niet alle cheats staan op deze site, er komen er steeds meer bij, dusz update steeds, hier zijn er nog een paar deze cheat is trouwens voor health, armor en $250000, op deze site staan ze los van elkaar: R1, R2, L1, X, LEFT, DOWN, RIGHT, UP, LEFT, DOWN, RIGHT, UP. parachute: LEFT, RIGHT, L1, L2, R1, R2, R2, UP, DOWN, RIGHT, L1 taxis hebben nitro en L3 bunny-hop During game play press UP, X, TRIANGLE, X, TRIANGLE, X, SQUARE, R2, RIGHT als sommige er al op staan, sorry, ik ben er gwoon ff snel doorheen gegaan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Julez Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) ze staan er dusz al op :lol: maareehh.... die VERKEER STAAT HELEMAAL VAST cheat doet het niej bij mij, het word alleen maar zwart!! :angry: het is precies hetzelfde!! :angry: waarom staat ie er dan bij?? <_< Bewerkt: 11 juli 2005 door Julez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 maar er zijn 2 cheats die niet werken van gtagames en die zijn : meer bloed en verander character model of werken die bij iemand anders wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Ik zie het nut niet van dit topic want alle cheats staan goed vermeld op de site gtagames.nl. Als je nu zelf iets uitvind zoals met de politie missies dat je dan in een fast food gebouw moet enz. dan is dat toch geen cheat?Dan noem ik dat een truukje,geen cheat. @Jordyknecht, Gebruik de edit knop als je weer wat wilt zeggen kort nadat je een bericht hebt gezet.Dus doe niet steeds een zin gebruiken als je een bericht maakt. Mensen hebben het al vaker vermeld dus doe dit voortaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 helemaal gelijk heb je *marco* hier is eigenlijk geen topic voor nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Ik heb net met Barbara maar wanneer kan ik haar date Bewerkt: 13 juli 2005 door Jordyknecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) Ik heb net met Barbara maar wanneer kan ik haar date Zie de Walktrough . Of gebruik de Zoekfunctie Edit: Graag gedaan . Bewerkt: 14 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ik heb net met Barbara maar wanneer kan ik haar date Zie de Walktrough . Of gebruik de Zoekfunctie thnx big smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.