mekane Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Hey ik heb een vraag zou gta san andereas op een acer aspire 1300 kunnen? Ik heb ingesteld bij m`n videokaart dat ie op 32mb videokaart staat. En een advance graphics programmatje gebruikt maar als ik hem opstart laad ie het spel maar niet tot het hoofdmenu en daarna sluit hij gelijk af. dus zou et kunnen zijn dat ie me videokaart niet goed ziet of ? mvg , mekane Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 Laat je computer specs compleet is zien. Reageren
Histeriac Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Geplaatst: 18 juni 2012 (bewerkt) Hey ik heb een vraag zou gta san andereas op een acer aspire 1300 kunnen? Ik heb ingesteld bij m`n videokaart dat ie op 32mb videokaart staat. En een advance graphics programmatje gebruikt maar als ik hem opstart laad ie het spel maar niet tot het hoofdmenu en daarna sluit hij gelijk af. dus zou et kunnen zijn dat ie me videokaart niet goed ziet of ? mvg , mekane Hey, Op deze site kan je zien of je pc een spel aan kan of niet. Gewoon het spel ingeven en de computer doet de rest. Normaal gezien als hij het aangeeft dat hij het kan draaien, mag er geen probleem zijn. Anders ligt het toch misschien aan je videokaart. Bewerkt: 18 juni 2012 door Histeriac Reageren
mekane Geplaatst: 19 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2012 Veld Waarde Computer Besturingssysteem Microsoft Windows XP Professional OS Service Pack Service Pack 2 DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Computernaam **** Naam gebruiker *** Moederbord CPU Type Mobile AMD Athlon XP, 1200 MHz (12 x 100) Moederbordnaam Acer Aspire 1300 Moederbord Chipset VIA VT8364(A) Apollo KL133(A) / VT8365(A) ProSavage KM133(A) Systeemgeheugen 992 MB (PC133 SDRAM) BIOS Type Insyde (01/20/03) Communicatiepoort ECP-printerpoort (LPT1) Scherm Video kaart S3 Graphics Twister K (32 MB) 3D-Versneller S3 Twister-K Monitor Digitaal LCD-scherm (1024x768) Multimedia Geluidskaart VIA AC'97 Audio Controller Opslag IDE apparaat VIA Bus Master IDE Controller - 0571 Diskettestation Diskettestation Harde schijf WDC WD800BEVE-00A0HT0 (74 GB, IDE) SMART Status harde schijf OK Partities C: (NTFS) 76316 MB (65101 MB vrij) Invoerapparaten Toetsenbord Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord Muis HID-compliant muis Muis Microsoft PS/2-muis Netwerk Netwerkkaart VIA Rhine II Fast Ethernet Adapter (192.168.1.14) Peripherieapparaten Printer Microsoft Office Document Image Writer USB1 apparaat VIA VT83C572 PCI-USB Controller USB-apparaat Generic USB Hub USB-apparaat USB-HID Batterij Accu die voldoet aan Microsoft ACPI-besturingsmethode Batterij Microsoft AC-adapter Nou ik den dat het niet aan me videokaart ligt want in me andere laptop zit ook een 32 mb videokaart en die kan hem ook draaien dus ik snap niet wat het probleem is. En het feit deze laptop is zelfs sneller. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 20 juni 2012 Rapport Geplaatst: 20 juni 2012 Hey ik heb een vraag zou gta san andereas op een acer aspire 1300 kunnen? Ik heb ingesteld bij m`n videokaart dat ie op 32mb videokaart staat. En een advance graphics programmatje gebruikt maar als ik hem opstart laad ie het spel maar niet tot het hoofdmenu en daarna sluit hij gelijk af. dus zou et kunnen zijn dat ie me videokaart niet goed ziet of ? mvg , mekane Hey, Op deze site kan je zien of je pc een spel aan kan of niet. Gewoon het spel ingeven en de computer doet de rest. Normaal gezien als hij het aangeeft dat hij het kan draaien, mag er geen probleem zijn. Anders ligt het toch misschien aan je videokaart. Can You Run It is niet te vertrouwen! @Mekane: Download Flitskikker InfoTool om de informatie voor ons meer overzichtelijk te maken. Reageren
CarlJohnson1998 Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 (bewerkt) Hey ik heb een vraag zou gta san andereas op een acer aspire 1300 kunnen? Ik heb ingesteld bij m`n videokaart dat ie op 32mb videokaart staat. En een advance graphics programmatje gebruikt maar als ik hem opstart laad ie het spel maar niet tot het hoofdmenu en daarna sluit hij gelijk af. dus zou et kunnen zijn dat ie me videokaart niet goed ziet of ? mvg , mekane Hey, Op deze site kan je zien of je pc een spel aan kan of niet. Gewoon het spel ingeven en de computer doet de rest. Normaal gezien als hij het aangeeft dat hij het kan draaien, mag er geen probleem zijn. Anders ligt het toch misschien aan je videokaart. Can You Run It is niet te vertrouwen! @Mekane: Download Flitskikker InfoTool om de informatie voor ons meer overzichtelijk te maken. Inderdaad! Check dit maar. - Jelle Bewerkt: 14 augustus 2012 door CarlJohnson1998 Reageren
Wrieh Geplaatst: 17 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2012 Die laptop kan geen GTA San Andreas aan. de CPU is duidelijk niet krachtig genoeg. En de videokaart ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.