Jump to content

GTA San Andreas Graphics

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi, als ik filmpjes op Yotube kijk van GTA San Andreas PC, hebben ze altijd mooie graphics. Je moet daar dus een of andere mod voor downloaden, alleen ik snap er helemaal niks van! Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.

>>> Door Jacky-2007: Verplaatst uit het WikiGTA forum. Welkom op gtagames.nl, Onzinfreaks! :tu: <<<

Geplaatst:

Dat is ENB Series, dat maakt het hele spel een stuk mooier qua graphics. Je zal zelf wel een goede config moeten vinden voor ENB series dat helemaal voldoet voor jou en het beste effect geeft, daar zijn er vast wel een paar van te vinden via google. :tu:

Welkom op GTAforum trouwens. :bier:

Geplaatst:

Dat is ENB Series, dat maakt het hele spel een stuk mooier qua graphics. Je zal zelf wel een goede config moeten vinden voor ENB series dat helemaal voldoet voor jou en het beste effect geeft, daar zijn er vast wel een paar van te vinden via google. :tu:

Hmm, weet je wat het is, ik snap er helemaal niks van ;D wat is config enzo? Ik heb GTA San Andreas gewoon gedownload, en nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik zie op youtube wel wat staan enzo, alleen daar snap ik niks van. Kan iemand geen kleine tutorial maken? PS. Hoe installeer je die ENB Series?

Geplaatst:

Hmm, weet je wat het is, ik snap er helemaal niks van ;D wat is config enzo? Ik heb GTA San Andreas gewoon gedownload, en nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik zie op youtube wel wat staan enzo, alleen daar snap ik niks van. Kan iemand geen kleine tutorial maken? PS. Hoe installeer je die ENB Series?

Jammer, wij gaan geen mensen helpen met een illegale GTA. blij.gif

Geplaatst:

GTA: San Andreas is voor een schappelijke prijs te vinden in de speelgoedwinkel. Topic gesloten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...