Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet nie of het kan maar kun je ook een mod maken zodat je achter je auto een aanhanger krijgt zodat je je motor altijd mee kan nemem of fiets of kart lijkt me wel handig maar kun je daarvoor een mod maken ?????????? :D

Geplaatst:

Ik geloof dat dat niet mogenlijk is, maar dit is scripten en daar heb ik niet zoveel verstand van, admins kunnen dit topic misschien verplaatsen naar modding general

Bradley H.

Geplaatst: (bewerkt)

Op een Packer passen 4 moterfietsen, wel lastig rijden :lol: In een Dumper past zelfst een auto. (gebruik een magneet kraan om er een in te zetten) Ook hiermee voorzichtig rijden.

-EDIT-

Voor de GTAT multiplayer voor SA vorden momenteel scripts geschreven, omdat het online spelen gelukkig na een week iets stabieler word. Het is niet ondenkbaar dat b.v. de Utility truck plus aanhanger gemodificeerd word zodat er een bike op past. Er word ook hard gewerkt om de mageneet weer onder de Laviatan helicopter te krijgen.(net zoals in de missie)

Bewerkt: door youngtimer
Geplaatst:
Op een Packer passen 4 moterfietsen, wel lastig rijden :lol: In een Dumper past zelfst een auto. Ook hiermee voorzichtig rijden.

Met die dumper achteruit rijden, valt ie er nooit uit ;) B) (tenzij je van een helling afgaat :puh:)

• 1 maand later...
Geplaatst:
ik weet nie of het kan maar  kun je ook een mod maken zodat je achter je auto een aanhanger krijgt zodat je je motor altijd mee kan nemem of fiets of kart lijkt me wel handig maar  kun je daarvoor een mod maken ?????????? :D

Dat zal wel tof zijn als dat echt kan :Y8)

Geplaatst:

ooit gehoord van topics bumpen ?

nee?, nou dat is dus etgene wat jij net dee.

je kan beter oude topics laten rusten en alleen als je echt iets nuttigs te zeggen hebt pas posten

Geplaatst: (bewerkt)
je kan met een towtruck, auto achter je aan laten gaan met een touw kijk in de walktrough waar hij staat

Ja klopt, alleen kan je niet met een towtruck motoren, fietsen vervoeren.

(wel vliegtuigen, wat heel grappig is)

Bewerkt: door W3sl3y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...