kuyt Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 ik weet nie of het kan maar kun je ook een mod maken zodat je achter je auto een aanhanger krijgt zodat je je motor altijd mee kan nemem of fiets of kart lijkt me wel handig maar kun je daarvoor een mod maken ?????????? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Ik geloof dat dat niet mogenlijk is, maar dit is scripten en daar heb ik niet zoveel verstand van, admins kunnen dit topic misschien verplaatsen naar modding general Bradley H. Reageren
youngtimer Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Op een Packer passen 4 moterfietsen, wel lastig rijden :lol: In een Dumper past zelfst een auto. (gebruik een magneet kraan om er een in te zetten) Ook hiermee voorzichtig rijden. -EDIT- Voor de GTAT multiplayer voor SA vorden momenteel scripts geschreven, omdat het online spelen gelukkig na een week iets stabieler word. Het is niet ondenkbaar dat b.v. de Utility truck plus aanhanger gemodificeerd word zodat er een bike op past. Er word ook hard gewerkt om de mageneet weer onder de Laviatan helicopter te krijgen.(net zoals in de missie) Bewerkt: 9 juli 2005 door youngtimer Reageren
Keepertje8 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Op een Packer passen 4 moterfietsen, wel lastig rijden :lol: In een Dumper past zelfst een auto. Ook hiermee voorzichtig rijden. Met die dumper achteruit rijden, valt ie er nooit uit B) (tenzij je van een helling afgaat ) Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Op verzoek verplaats naar modding general Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 ik weet nie of het kan maar kun je ook een mod maken zodat je achter je auto een aanhanger krijgt zodat je je motor altijd mee kan nemem of fiets of kart lijkt me wel handig maar kun je daarvoor een mod maken ?????????? Dat zal wel tof zijn als dat echt kan Reageren
Johan O. Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 ooit gehoord van topics bumpen ? nee?, nou dat is dus etgene wat jij net dee. je kan beter oude topics laten rusten en alleen als je echt iets nuttigs te zeggen hebt pas posten Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 je kan met een towtruck, auto achter je aan laten gaan met een touw kijk in de walktrough waar hij staat Reageren
W3sl3y Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 (bewerkt) je kan met een towtruck, auto achter je aan laten gaan met een touw kijk in de walktrough waar hij staat Ja klopt, alleen kan je niet met een towtruck motoren, fietsen vervoeren. (wel vliegtuigen, wat heel grappig is) Bewerkt: 12 september 2005 door W3sl3y Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.